Skip to main content
Beantwoord

kan geen tv kijken via internet


  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hallo, 
sinds de overgang van T-Mobile naar Odido kan ik geen meer kijken via internet.
* Ik gebruik een Chrome browser en een chromebook
* In incognito mode kan ik wél tv kijken
* via IE Tab chrome extensie kan ik ook tv kijken
* Alle history weggegooid, geen resultaat
* Gebeld met de Odido helpdesk, maar ik rook het kookschort door de telefoon heen. Die mevrouw kon me niet helpen en ze klonk alsof ze al 10 jaar met pensioen was. Wel heel vriendelijk, dat dan weer wel.

Heeft iemand hier een idee?
Thx,
Bert

Beste antwoord door bzijp

Hoi Tommie,

Een van mijn zoons had een eigen kijkprofiel naast het hoofdprofiel aangemaakt. Dat extra profiel heb ik nu via het TV menu eruit gegooid zodat er maar één profiel overbleef. Nu kan ik weer normaal tv kijken via mijn laptop en chromebook. 
Problem solved.

Er zit dus ergens nog een software bug bij het gebruik van profielen.
Wat mij betreft sluit je dit topic.


Groet, bedankt en fijne dag,
Bert

Bekijk origineel

19 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7979 reacties
  • 12 september 2023

Beste @bzijp Heb jij dan ook je kookschort aan? Zelf kan ik je niet helpen want ik ben aan het koken 🧑‍🍳 

Hopelijk kan een moderator iets voor je doen en dan hoop ik dat je iets minder bevooroordeeld bent. ook mensen die jaren met pensioen zijn hebben hersenen đŸ€«


Succes! 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14066 reacties
  • 13 september 2023

Hey @bzijp, welkom op onze Community!

We helpen je hier graag mee. Kan je ons iets meer informatie hierover geven?

  1. Welke link gebruik je om tv te kijken in je browser?
  2. Werkt het wel in een andere webbrowser? (Firefox, Microsoft Edge).
  3. Ook zijn we benieuwd of je verbonden bent met een VPN.  

Alvast bedankt.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 14 september 2023

Hoi Tommie,
Thx voor je reactie


  1. Ik gebruik https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html#/. Die gebruikt mijn vrouw ook. En met veel succes mag ik zeggen.
  2. In MS Edge geen probleem. Via chrome met IE extensie ook geen probleem.
  3. Zowel mĂ©t als zonder VPN problemen. 

Ik heb problemen met tv anywhere op zowel een chromebook als op een windows machine.


Grtz!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14066 reacties
  • 14 september 2023

@bzijp bedankt voor je snelle reactie.

We begrijpen je niet helemaal. Dus het werkt wel alleen niet op je Chromebook? Heb je alle cookies al een keer gewist en geprobeerd met een bekabelde verbinding rechtstreeks op het modem?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 september 2023

Hoi Tommie,...sorry als ik onduidelijk ben en bedankt voor het meedenken,

  • Thuis heb alleen ikzelf problemen met tv kijken via internet. Vrouw en kinderen hebben geen probleem.
  • Ik heb een laptop en een chromebook. Via allebei met dezelfde link (https://t-mobiletv.nl/inloggen/index.html#/) hetzelfde probleem
  • In incognito mode kan ik wĂ©l tv kijken via internet
  • Alle cookies gewist inderdaad, Ook chromebook en lapstop herstart gedaan. Dat is altijd het eerste dat ik doe bij dit soort problemen
  • Zowel bekabeld als via wifi lukt het me niet om tv via internet te kijken
  •  Als ik inlog, dan krijg ik dit in het scherm en de rest volledig zwart
    * En Ik kan klikken wat ik wil, er gebeurt niets behalve als ik op de taal (EN/NL) klik, want dan krijg ik een foutmelding:

    Misschien dat je daar wat mee kunt?
    Groet,
    Bert


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14066 reacties
  • 18 september 2023

Hey @bzijp, dat is inderdaad wel vreemd. Lukt het wel via deze link: https://www.tv.odido.nl/ 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 september 2023

Hoi Tommie,
Nee, gedrag is precies eender aan wat er gebeurt met die andere URL.

Een programmeur zou je de exacte condities zo moeten kunnen doorgeven waarbij je die Operation Failure error message krijgt toch?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14066 reacties
  • 18 september 2023

Hey @bzijp, bedankt voor het testen. We gaan het intern testen op een Chromebook. Ik laat het je weten als we wat vinden!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 18 september 2023

Hoi Tommie,

Een van mijn zoons had een eigen kijkprofiel naast het hoofdprofiel aangemaakt. Dat extra profiel heb ik nu via het TV menu eruit gegooid zodat er maar één profiel overbleef. Nu kan ik weer normaal tv kijken via mijn laptop en chromebook. 
Problem solved.

Er zit dus ergens nog een software bug bij het gebruik van profielen.
Wat mij betreft sluit je dit topic.


Groet, bedankt en fijne dag,
Bert


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14066 reacties
  • 19 september 2023

Hey @bzijp, wat fijn om te horen dat je het zelf hebt kunnen oplossen. We hebben het vanmorgen getest en het moet inderdaad gewoon werken. Een extra profiel is wel een goede opmerking. Hier zullen we nog verder naar gaan kijken. Bedankt voor je terugkoppeling Bert!


  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 8 oktober 2023

Hallo, ook ik heb een probleem met het kijken via een web browser. Ik gebruik een Chrome browser. Na het inloggen verschijnt er een zwart scherm. Ik heb maar 1 kijkprofiel. Kan iemand van Odido hierbij assisteren?


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 8 oktober 2023

Hoi S,

probeer eerst eens in incognito mode?  Weet je of het een caching issue is.


  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 8 oktober 2023

Bedankt voor de reactie. Ik had de cache al een keer verwijderd en heb net even de incognitomodus geprobeerd, maar helaas zonder resultaat. Na het inloggen blijft de webpagina zwart.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14066 reacties
  • 9 oktober 2023

Hi @sploegman, heb je toevallig al geprobeerd om een andere browser te gebruiken? Werkt het wel op een ander apparaat of op een andere verbinding 4/5g? Gebruik je toevallig een VPN of bevind je je op dit moment niet in de EU? Dit kan ook een oorzaak zijn dat het niet werkt. 


  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 10 oktober 2023

Hoi @Tommie van Odido. Met de MS Edge browser werkt het wel. Gek, ik snap niet waarom Chrome het niet doet. Ik heb al een paar keer alle cookies en dergelijke verwijderd, maar het werkt ook niet in de incognitomodus. Ik gebruik geen VPN en ben niet in het buitenland. Ik zal nog eens verder uitzoeken waarom Chrome niet werkt...


  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 10 oktober 2023

OkĂ©, heb het gevonden @Tommie van Odido... de 'I don't care about cookies' extensie in de browser was de boosdoener 😕


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10763 reacties
  • 11 oktober 2023

Wat fijn dat je het gevonden hebt @sploegman, thanks voor het delen van de oplossing! 😄👍 Werkt het nu ook op Chrome? 


  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 11 oktober 2023
Jason van Odido schreef:

Wat fijn dat je het gevonden hebt @sploegman, thanks voor het delen van de oplossing! 😄👍 Werkt het nu ook op Chrome? 

Ja, werkt nu ook met Chrome als ik de 'I don't care about cookies' extensie uitschakel.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 juni 2024

Ook om nog te reageren: dank voor de tip over “I don’t care about cookies”, dat bleek ook bij mij de boosdoener. En ook zonder die extension werkt de website niet in Brave browser (maar dat is dan ook een browser die veel tracking & cookies onderdrukt)

@Odido jammer dat na 8 maanden dit nog steeds niet gefixed is :/ Odido is de enige website waar ik dit probleem heb (voor zover ik weet)


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen