Hallo,
sinds de overgang van T-Mobile naar Odido kan ik geen meer kijken via internet.
* Ik gebruik een Chrome browser en een chromebook
* In incognito mode kan ik wél tv kijken
* via IE Tab chrome extensie kan ik ook tv kijken
* Alle history weggegooid, geen resultaat
* Gebeld met de Odido helpdesk, maar ik rook het kookschort door de telefoon heen. Die mevrouw kon me niet helpen en ze klonk alsof ze al 10 jaar met pensioen was. Wel heel vriendelijk, dat dan weer wel.
Heeft iemand hier een idee?
Thx,
Bert
Beantwoord
kan geen tv kijken via internet
Beste antwoord door bzijp
Hoi Tommie,
Een van mijn zoons had een eigen kijkprofiel naast het hoofdprofiel aangemaakt. Dat extra profiel heb ik nu via het TV menu eruit gegooid zodat er maar één profiel overbleef. Nu kan ik weer normaal tv kijken via mijn laptop en chromebook.
Problem solved.
Er zit dus ergens nog een software bug bij het gebruik van profielen.
Wat mij betreft sluit je dit topic.
Groet, bedankt en fijne dag,
Bert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.