Beantwoord
Hapering in geluid bij terugkijken
Goedendag,
Wij zijn donderdag middag overgestapt van Telfort naar T-mobile thuis. Het is altijd even testen hoe het allemaal werkt.
Aansluiting;
De Amino TV box is bedraad aangesloten op het modem met een Cat-5 kabel van 5 meter. De TV box is met Hdmi kabel aangesloten op de televisie.
(de identieke kabels die bij Telfort in gebruik waren)
Probleem;
Bij het terugkijken (gemist) van een film op SBS6 valt elke 30 tot 40 seconden het geluid weg voor een halve seconde. Aan het beeld zie je niets.
Soms kun je een paar minuten kijken zonder geluid onderbreking.
Geprobeerd;
Apparaten van stroom af en herstarten, geen effect.
Wellicht zijn er hier mensen die tips hebben?
Groet Onno
Wij zijn donderdag middag overgestapt van Telfort naar T-mobile thuis. Het is altijd even testen hoe het allemaal werkt.
Aansluiting;
De Amino TV box is bedraad aangesloten op het modem met een Cat-5 kabel van 5 meter. De TV box is met Hdmi kabel aangesloten op de televisie.
(de identieke kabels die bij Telfort in gebruik waren)
Probleem;
Bij het terugkijken (gemist) van een film op SBS6 valt elke 30 tot 40 seconden het geluid weg voor een halve seconde. Aan het beeld zie je niets.
Soms kun je een paar minuten kijken zonder geluid onderbreking.
Geprobeerd;
Apparaten van stroom af en herstarten, geen effect.
Wellicht zijn er hier mensen die tips hebben?
Groet Onno
Beste antwoord door Subonno
Ik hou het hier maar even bij;
Er kwamen weer geluidsonderbrekingen tijdens RTL boulevard (live tv) nu net tijdens tv kijken en als ze komen gaat het ook niet meer weg heb ik het idee.
Ik heb daarom de mediaconverter en modem en tv box van stroom gehaald en opnieuw aangezet. Er zijn dan geen hickups/onderbrekingen in het geluid meer.
Ter extra info;
Met Telfort heb ik dit nooit meegemaakt!
Netflix en youtube zitten op de tv zelf (via wifi) ook geen geluidonderbrekingen.
Bekijk origineelEr kwamen weer geluidsonderbrekingen tijdens RTL boulevard (live tv) nu net tijdens tv kijken en als ze komen gaat het ook niet meer weg heb ik het idee.
Ik heb daarom de mediaconverter en modem en tv box van stroom gehaald en opnieuw aangezet. Er zijn dan geen hickups/onderbrekingen in het geluid meer.
Ter extra info;
Met Telfort heb ik dit nooit meegemaakt!
Netflix en youtube zitten op de tv zelf (via wifi) ook geen geluidonderbrekingen.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.