Skip to main content
Beantwoord

Gids in app op Samsung TV blijft hangen


Toon eerste reactie

90 reacties

  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 17 januari 2023
Erik_Mobile schreef:
Lisa schreef:

Hi @Erik_Mobile, wat een top nieuws - dankjewel voor het melden! Ik heb ook doorgekregen van de technische dienst dat het is opgelost, dus daar ben ik heel blij om. Alvast een hele mooie jaarwisseling! 

Helaas heb ik een ander programma dat ik probeerde op 25 december terug te kijken en niet lukte.

Eerder heb ik het programma wel kunnen bekijken, maar nu niet meer. Net nog geprobeerd, maar nog steeds lukt het niet, zowel in de APP als online.

Het gaat om:

An Audience with Adel

NPO3, 30 april 2022

Helaas doet deze opname het nog steeds niet.

Ook de volgende opname doet het niet:

The Prestige

Paramount Network, 03 december 2022


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 18 januari 2023

Hi allemaal, ik wil graag een update delen over het issue met de ladende tv-gids! Op dit moment hebben we het probleem nog niet kunnen reproduceren, wat het oplossen hiervan lastig maakt. Samen met de leverancier kijken we hoe we het onderzoek kunnen voortzetten. We verwachten geen oplossing op de korte termijn en hierin willen we wel open en eerlijk met jullie zijn. Maar weet dat we er nog steeds mee bezig zijn om dit tot een goed einde te brengen! 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 18 januari 2023

Hi @Erik_Mobile, heel erg bedankt voor het melden! Ik wil je laten weten dat het issue onlangs is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek. Mijn collega @Cheyenne laat het de uitkomst hiervan weten zodra het onderzoek succesvol is afgerond. Vrijdag is namelijk mijn laatste werkdag bij T-Mobile, anders had ik graag zelf de terugkoppeling met je gedeeld. Hopelijk kunnen we jou binnenkort verblijden met de definitieve oplossing. 


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 3 februari 2023

Hier ook nog steeds dezelfde ellende sinds april 2022.. ik blijf het forum volgen maar ben het ook wel een klein beetje beu nu!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13855 reacties
  • 3 februari 2023

Hey @KHV, ik had ook graag gezien dat dit eerder opgelost zou zijn. Onze IT-afdeling is er nog steeds druk mee bezig. Ik hoop zo snel mogelijk een nieuwe update hierover te hebben. Excuus hiervoor. Weet dat we hier druk mee bezig zijn!


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 13 februari 2023
Erik_Mobile schreef:
Erik_Mobile schreef:
Lisa schreef:

Hi @Erik_Mobile, wat een top nieuws - dankjewel voor het melden! Ik heb ook doorgekregen van de technische dienst dat het is opgelost, dus daar ben ik heel blij om. Alvast een hele mooie jaarwisseling! 

Helaas heb ik een ander programma dat ik probeerde op 25 december terug te kijken en niet lukte.

Eerder heb ik het programma wel kunnen bekijken, maar nu niet meer. Net nog geprobeerd, maar nog steeds lukt het niet, zowel in de APP als online.

Het gaat om:

An Audience with Adel

NPO3, 30 april 2022

Helaas doet deze opname het nog steeds niet.

Ook de volgende opname doet het niet:

The Prestige

Paramount Network, 03 december 2022

Gisteren zat ik een opname te kijken, deze opname heb ik even gestopt.

Toen ik een half uurtje later de opname weer wilde starten deed deze het niet, evenals enkele andere opnamen. Gisteren de rest van de avond was dat zo en ook vanmorgen.

Toen ik net weer even controleerde deed alles het weer gelukkig. Wel heel vervelend dat soms opnamen (tijdelijk) niet af te spelen zijn. Waar zou dat aan kunnen liggen?

 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 13 februari 2023

Hoi @Erik_Mobile, ik neem aan dat je de opname niet keek terwijl de uitzending live plaatsvond? Waren dit allemaal opnames van dezelfde zender of serie? Als ik het goed begrijp is dit nog niet eerder voorgekomen?

Omdat het probleem ook al is opgelost is de oorzaak lastig te onderzoeken. In ieder geval is dit zeker iets om in de gaten te houden mocht het vaker voorkomen, maar ik verwacht niet dat je hier nog last van zal hebben. 


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 14 februari 2023
Cal schreef:

Hoi @Erik_Mobile, ik neem aan dat je de opname niet keek terwijl de uitzending live plaatsvond? Waren dit allemaal opnames van dezelfde zender of serie? Als ik het goed begrijp is dit nog niet eerder voorgekomen?

Omdat het probleem ook al is opgelost is de oorzaak lastig te onderzoeken. In ieder geval is dit zeker iets om in de gaten te houden mocht het vaker voorkomen, maar ik verwacht niet dat je hier nog last van zal hebben. 

Hallo @Cal,

Het waren opnamen van verschillende zenders en verschillende dagen, allemaal uit december en januari. Ik heb het al een keer eerder gehad helaas.


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1945 reacties
  • 22 maart 2023

Hoi allemaal! Jullie hebben al een tijdje niks gehoord, maar ik wil laten weten dat we hier nog steeds druk mee bezig zijn en we jullie allemaal niet vergeten zijn! We doen onze uiterste best in wat we kunnen doen. Wanneer de oplossing nabij is horen jullie dit direct van mij in dit topic.

 

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 mei 2023

Hallo iedereen,

ik heb sinds 5 weken T-Mobile thuis en de app op mijn Samsung TV geïnstalleerd 

 Ik heb ook regelmatig last van het niet laden van de gids. 
Soms helpt het stoppen en opnieuw starten van de app of het uitzetten van de TV.

Vaak helpt niets. 
 

ik heb de indruk dat er niets aan gebeurt. Het loopt al heel lang. 

groeten

 

Albert


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1945 reacties
  • 4 mei 2023

Hi @Ahartveld , allereerst van harte welkom op onze Community! Het probleem is bij ons bekend maar kan jammer genoeg niet zo snel opgelost worden met de leverancier. We zijn er in ieder geval nog steeds ermee bezig en zodra ik meer weet over de oplossing, deel ik het gelijk in dit topic. Voor in de tussentijd kun je gebruikmaken van de TV Box of  door TV Anywhere te streamen naar de tv met een Google Chromecast.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 mei 2023

Ik heb sinds kort een abonnement. In het begin werkte de TV gids prima maar heb nu hetzelfde probleem! Het is nu schijnbaar 1 jaar later en er is nog steeds geen oplossing gevonden??

Ik heb een Samsung frame TV en baal er ook ontzettend van dat het niet werkt.

De klantenservice had deze klacht nog nooit gehoord en dacht dat het internet overbelast zou zijn, dat de data van de app te groot is ofzo. Ik heb geen zin om een box aan te schaffen die weer €2,50 extra per maand kost, het zou gratis moeten zijn voor diegenen die dit probleem hebben totdat het is opgelost.

Het is geen doen om met de afstandsbediening te scrollen om de zenders te zien, opnemen gaat ook moeilijk op deze manier. Ook ik heb de cloud waarvoor ik betaal maar niet kan gebruiken.

HIer moet snel een oplossing voor gevonden worden!! Compensatie is het minste!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 mei 2023

Hier het zelfde, gisteren glasvezel met T mobile thuis.  Maar meteen problemen met het algemene menu die niet werkt.  30 seconden de stekker eruit halen heeft ook geen zin. 
 

Nu heb ik uitgevonden dat ik de cache en instellingen kan verwijderen. Dan mag ik weer mijn gegevens invullen en het werkt. 
 

Als ik dit had geweten had ik misschien wel bij het oude vertrouwde ziggo gebleven waar alles gewoon werkte.   
 

Hopelijk wordt er iets aan gedaan. Ik ga morgen wel een melding maken.  
 

Boudewijn


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1945 reacties
  • 19 mei 2023

@Boudewijn van R Het probleem is nog niet opgelost en is bij ons bekend en wordt aan gewerkt voor de Samsung tv in samenwerking met de leverancier. Zodra ik een update/oplossing heb, zal ik dit gelijk hier in dit topic delen.  


  • is een Top Poster
  • 15 reacties
  • 20 juni 2023

Ik werd 2,5 geleden gebeld door T-mobile met de vraag hoe tevreden ik was over het internet en de tv. helaas nog steeds problemen met het laden van de tv gids enz. dus niet zo tevreden. Er is mij toen gevraagd een filmpje te mailen. Echter ging het laden van de tv gids en menu sinds die tijd foutloos, op 1x na. Na 1x herstart deed die het toen ook weer. Tot gisteren helaas, toen bleef het menu weer hangen. Na 3x heropstart van de tv APP en reset van de tv deed het menu het uiteindelijk weer.

Op verzoek van de meneer die me 2,5 geleden belde heb ik probleem gefilmd. Ik had een mailadres gekregen waar ik dit filmpje naar toe moest zenden, maar helaas heb ik dat mailadres niet meer.

Waar kan ik het filmpje naar toe sturen?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen