Skip to main content
Beantwoord

Geen geluid bij on demand programma/begin gemist


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
Als ik live televisie kijk, werkt alles goed. Maar bij alle on demand content zoals programma gemist of begin gemist, is er geen geluid (beeld werkt wel zonder problemen). Heb al geprobeerd om te wisselen tussen Stereo/Digitaal AC3, maar dat maakt niets uit. Iemand een idee?

Beste antwoord door Styco

Mocht iemand tegen hetzelfde probleem aan lopen: de box bleek defect, na een vervangende box was het probleem opgelost. De foutmelding wordt nog steeds getoond op de nieuwe box, dus dat had inderdaad niets met het probleem te maken.
Bekijk origineel

5 reacties

Jeroen
  • Oud T-Mobile Thuis moderator
  • 100 reacties
  • 16 mei 2017
Wat een raar probleem Styco! Heb je al eens geprobeerd het kastje opnieuw op te starten door hier even de stroom vanaf te halen?

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 mei 2017
Ja, dat hielp niet. Ik heb ook geprobeerd om de box rechtstreeks met de TV te verbinden via HDMI (normaliter gaat het via HDMI over de versterker), ook geen verschil. Audio via een optische kabel ipv HDMI helpt ook niet.

Overigens, tijdens het opstarten van de box kwam de volgende foutmelding in beeld:
Unsupported bbl version 2.7.4-bbl

Kan dat er iets mee te maken hebben?

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 19 mei 2017
Die foutmelding kan geen kwaad, die loopt na één of twee minuten ook wel weer door. Dan heeft de Box meteen een update uitgevoerd.

Wat betreft het geluid. Dat vind ik ook erg raar. Er is dus niets mis met de kabels of apparatuur als het met Live TV wel werkt. Het moet dan haast wel in de TV Box zitten. Zou jij mij een privébericht willen sturen? Dan wil ik een fabrieksreset uitvoeren. Dan ben je wel al je gemaakte opnames kwijt. Is dat oké? Ik zal het pas na het weekend doen.

  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 21 juni 2017
Mocht iemand tegen hetzelfde probleem aan lopen: de box bleek defect, na een vervangende box was het probleem opgelost. De foutmelding wordt nog steeds getoond op de nieuwe box, dus dat had inderdaad niets met het probleem te maken.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3816 reacties
  • 22 juni 2017
Yes! Bedankt voor de terugkoppeling Styco. 🆒

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen