Ook FOX Sports GO is beschikbaar bij T-Mobile Thuis!
[Update 06-04-2021]
Onderhand is de informatie in dit topic verouderd. Zo is Fox Sports begin 2021 ESPN geworden. Je hoeft met het nieuwe TV Anywhere geen aparte app meer te gebruiken - je kunt de ESPN kanalen nu ook terugvinden in onze eigen app! Wil jij nog meer ins en outs lezen over de switch van Fox Sports naar ESPN? Lees dan dit topic: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/info-fox-sports-wordt-espn-per-1-januari-2021-328211.
Wat heb ik nodig?
• Het FOX Sports compleet pakket of FOX Sports Eredivisie bij T-Mobile Thuis
• Een FOX Sports account
• Je koppelcode (dit is je 10-cijferige TV-klantnummer die je vindt in My T-Mobile Thuis of in het TV menu)
• De FOX Sports GO app
Hoe maak ik een FOX Sports account aan?
Verberg inhoudToon inhoud
Stap 1 – Activeren of Inloggen:
• Ga naar http://www.foxsports.nl/ en klik rechtsbovenaan op ‘Log in’
• Je krijgt dan twee opties:
• Activeren: Indien je nog geen FOX Sports Account hebt, kies je ‘Activeren’ •Selecteer ‘T-Mobile Thuis’ als aanbieder en klik op ‘verder’
• Inloggen: Dit gebruik je als je al een account hebt. Zie het kopje hieronder.
Stap 2 – TV-klantnummer invoeren:
• Er wordt vervolgens om een koppelcode gevraagd. Voer hier je TV-klantnummer in (10-cijferige code). Heb je deze niet meer, dan is deze eenvoudig op te vragen via My T-Mobile Thuis:
• Klik op ‘Koppel jouw account’
Stap 3 – Nieuw account aanmaken:
• Klik in het volgende scherm op ‘Nieuw account’
• Voer vervolgens alle verplichte velden in en geef akkoord op de voorwaarden. Klik vervolgens op ‘verder’
Stap 4 – bevestig je registratie:
• Fox Sports zal je een e-mail sturen om te bevestigen.
• Klik in de e-mail op de meegestuurde link.
• Je account registratie is nu bevestigd. FOX Sports stuurt je een e-mail ter bevestiging.
• Als je meerdere apparaten hebt waar je FOX Sports op wilt kijken, dien je daar eerst in te loggen met je nieuwe account.
Ik heb al een account. Hoe koppel ik die aan T-Mobile Thuis?
Indien je al een bestaand FOX Sports GO account hebt, dan kun je eenvoudig je account koppelen aan je T-Mobile Thuis abonnement:
• Ga naar http://www.foxsports.nl/ en klik op ‘Log in’
• Log vervolgens met je e-mailadres en wachtwoord in
• Klik vervolgens rechts bovenin op je accountnaam en kies ‘Account’
• Klik vervolgens in het linkermenu op ‘Activeren’ en vervolgens op ‘wijzig TV-aanbieder’
• Selecteer in het overzicht ‘T-Mobile Thuis’ als aanbieder
• Voer vervolgens je TV-klantnummer in als koppelcode. Heb je je TV-klantnummer niet meer? Dan is deze eenvoudig op te vragen via My T-Mobile Thuis.
• Klik tenslotte op ‘Koppel jouw account’
• Je FOX Sports GO account is nu gekoppeld aan je T-Mobile Thuis abonnement
Je kunt direct verder gebruiken maken van FOX Sports GO op alle, reeds gekoppelde, apparaten.
Frequently Asked Questions
•Hoe vraag ik het zenderpakket FOX Sports aan?
Je kunt heel gemakkelijk zelf direct een zenderpakket activeren via My T-Mobile Thuis. Log in en zet daarna FOX Sport Eredivisie of FOX Sports Compleet aan op My T-Mobile Thuis.
• Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor My T-Mobile Thuis, wat nu?
Klik op 'wachtwoord vergeten' om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Lukt dat niet, kijk dan hier voor meer uitleg.
• Waar kan ik mijn T-Mobile Thuis TV-klantnummer vinden?
Deze vind je eenvoudig terug in My T-Mobile Thuis. Je kunt je TV-klantnummer ook in je TV menu terugvinden.
•Op hoeveel apparaten kan ik tegelijk FOX Sports GO gebruiken?
Klanten kunnen op maximaal drie apparaten gelijktijdig kijken via één internetaansluiting (IP-adres) in Nederland. Gelijktijdig kijken op twee of meer locaties (IP-adressen) is niet mogelijk.
•Op welke apparaten kan ik FOX Sports GO gebruiken?
PC of Laptop
FOX Sports GO is te gebruiken op PC of laptop via http://live.foxsports.nl/. Rechtsbovenin kan je via ‘Log in’ inloggen met jouw FOX Sports GO account.
Apps voor Smartphone en Tablets
De applicatie voor smartphones en tablets is te downloaden via onderstaande links:
Voor je Android toestel
Voor je Apple toestel
Na downloaden van de app kan je met jouw FOX Sports GO account inloggen.
Overige apparaten
Via de website van FOX Sports kunnen klanten de volgende apparaten activeren voor gebruik van hun FOX Sports GO account: Samsung Smart TV, XBOX, Philips Smart TV en Apple TV. Hier log je weer eerst in met je FOX Sports account en daarna kan je onder de optie ‘activeren’ bovenstaande apparaten activeren.
•Help! FOX Sports GO werkt niet. Wat nu?
T-Mobile Thuis biedt alléén ondersteuning op het controleren van het juiste TV-klantnummer en de status van het FOX Sports compleet TV-pakket. Verdere ondersteuning van FOX Sports GO verloopt via FOX Sports zelf:
Telefonisch: 0909 - 0101 (€0,10 p/m)
Ma t/m vr: 09:00 - 21:00
Weekend: 10:00 - 21:00
Per e-mail: klantenservice@foxsports.nl
Kom je er niet uit, laat hem mij weten en plaats hier je reactie!