Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Iedere keer als ik mijn Samsung televisie opstart en bijvoorbeeld YouTube of een andere applicatie wil gebruiken waar je Internet voor nodig hebt krijg ik de melding Fout: kan geen verbinding maken met het netwerk. Dan klik ik problemen oplossen. Vervolgens krijg ik de foutcode 107. Dan ga ik naar netwerkinstellingen en druk ik op draadloos omdat mijn televisie via wifi verbonden is en niet bedraad. Dan zoekt die mijn netwerk (wifi) daar klik ik op en vervolgens blijft die draaien en krijg ik de melding draadloze netwerkverbinding mislukt. Op de mobiel en laptop werkt de wifi goed. Het probleem van verbinding maken met de wifi op televisie speelt de laatste tijd steeds vaker na het opnieuw opstarten van de televisie. Meestal kon ik dan toch verbinding maken met de wifi en nu helemaal niet. Wat nu?
Beantwoord
Foutcode 107 Samsung televisie. Draadloze netwerkverbinding mislukt
Beste antwoord door Ruud Jansen
Tommie van Odido schreef:
Ah okey, bedankt voor de info
Bedankt. Heb de stappen gevolgd en het lijkt nu te werken. Hopelijk blijft het zo 🙏
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.