Skip to main content

Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?

Sinds een paar dagen kan ik op één van mijn 3 smart TV’s geen TV meer kijken op de Odido TV app. Daar krijg ik doorlopend deze foutmelding. Als ik vervolgens klik op “Probeer het nog een keer” gebeurt er niks. En af en toe verschijnt het televisiebeeld gedurende een paar seconden maar vervolgens springt het scherm weer op zwart met deze foutmelding.

Dit probleem doet zich voor vanaf het moment dat de Odido TV app er anders uitziet. Hebben jullie een update geïnstalleerd?

Hoe krijg ik dit opgelost? Ik heb de Odido TV app al diverse malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft. 

Uitgelichte reactie

7 april 2025

Hey ​@Marga Vogels, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je op alle tv's normaal tv kunt kijken. Zou je eens een volledige powerflip willen uitvoeren? Vaak lost het stroomloos maken van de tv het al op. Een volledige powerflip zorgt voor een frisse herstart!

Powerflip

1. Haal de stekker van het modem, je televisie en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en je televisie en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Als dit niet gewerkt heeft, kan je dan een aantal vragen beantwoorden?

1. Wat is het merk van de tv?
  2. Wat is het typenummer van de tv?
  3. Wat is het besturingssysteem van de tv?
  4. Wat is de softwareversie?
  5. Welke versie van de SmartTv app is geïnstalleerd?
  6. Bij welke zender doet het probleem zich voor?
  7. Op welke datum & tijd deed het probleem zich voor?

Alvast bedankt voor de moeite!

6 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 april 2025

Ik heb sinds deze week ook Odido. Internet werkt. Bij TV via de app inderdaad zelfde melding... 

• 1 reactie
  • 5 april 2025

Ik heb al een tijdje exact hetzelfde probleem met mijn LG Smart TV. Heb ook de Odido app.

Het enige wat voor mij helpt is om een halve minuut achteruit te spoelen, dan hapert hij niet meer.

Dit is alleen geen oplossing voor het onderliggende probleem en erg vervelend om de hele tijd te moeten doen, maar dan kan ik tenminste soort van tv kijken.

• 2 reacties
  • 5 april 2025

Nou zie ik met regelmaat dat mensen dezelfde issue ervaren, komt er een reactie vanuit Odido hierover? Is het een bekend probleem (inmiddels)?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13761 reacties
  • 7 april 2025

Hey ​@Marga Vogels, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je op alle tv's normaal tv kunt kijken. Zou je eens een volledige powerflip willen uitvoeren? Vaak lost het stroomloos maken van de tv het al op. Een volledige powerflip zorgt voor een frisse herstart!

Powerflip

1. Haal de stekker van het modem, je televisie en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en je televisie en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Als dit niet gewerkt heeft, kan je dan een aantal vragen beantwoorden?

1. Wat is het merk van de tv?
  2. Wat is het typenummer van de tv?
  3. Wat is het besturingssysteem van de tv?
  4. Wat is de softwareversie?
  5. Welke versie van de SmartTv app is geïnstalleerd?
  6. Bij welke zender doet het probleem zich voor?
  7. Op welke datum & tijd deed het probleem zich voor?

Alvast bedankt voor de moeite!

• 1 reactie
  • 15 april 2025

Goedenmiddag,

Hier hetzelfde probleem van alles geprobeerd een aantal dagen geleden al begonnen nu weer een keer aangezet en nog hetzelfde...

Wat is het merk van de tv?

Samsung

Wat is het typenummer van de tv?

qe55q77catxxn

Wat is het besturingssysteem van de tv?

Tizen 8.0

Wat is de softwareversie?

T-PTMLCDEUC-0080-2031.2, E1371410,BT - S

Welke versie van de SmartTv app is geïnstalleerd?

2.0.5184

Bij welke zender doet het probleem zich voor?

allemaal.

Op welke datum & tijd deed het probleem zich voor?

Het is nu 15 april 2025 16:50 en de odido tv app geeft aan 02:50…

Mvg Ramon

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13761 reacties
  • 17 april 2025

Hey ​@Ramon0707, welkom op onze Community!

Dat moeten we natuurlijk gaan oplossen. Bedankt voor alle informatie die je tot nu toe al hebt gestuurd. Kan je mij alleen nog het bouwjaar van de tv doorsturen? Ook ben ik benieuwd of je de app al hebt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd hebt. Heb je de tv ook al 30 seconden stroomloos gemaakt? Zou je jouw profiel ook willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement erbij pakken en de lijn uitlezen. Geef je mij een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen