Skip to main content
Beantwoord

Elektronische TV gids

• is een Master Poster
  • 10 reacties

De aangekondigde programma's van Stingray Classica kloppen in de elektronische TV gids van geen kanten met die welke werkelijk worden uitgezonden. Hoe kan dat?

Beste antwoord door G.H.

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@G.H., dankjewel! Wat betreft Stingray moet dit inmiddels zijn opgelost. Het is onderzocht en wij kregen de verkeerde (Internationale) EPG door van Stingray. Kan jij bevestigen dat het weer klopt, na een restart van de Mediabox? Ik hoor het graag!

Hi Cheyenne, ja hoor, met Stingray is het weer helemaal in orde! Dankjewel👍

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 17 april 2025

Hey ​@G.H., bedankt voor je melding over de programmering van Stingray. De EPG informatie moet natuurlijk wel kloppen, zeker als je op iets moois zat te wachten en er iets anders op staat.

Om dit goed te kunnen onderzoeken, heb ik nog een paar vragen voor je:

• Sinds wanneer valt het je op dat de gids niet klopt?
  • Gaat het om afwijkingen op één specifiek moment, of structureel (bijvoorbeeld elke dag)?
  • Kun je een voorbeeld geven van een programma dat aangekondigd werd, maar niet uitgezonden werd?
  • Kijk je via de TV Box of via de TV App (en op welk apparaat)?

Laat ook even weten of je dit op meerdere zenders ervaart, of echt alleen bij Stingray. Dan zet ik je melding gelijk door naar de juiste collega’s die dit voor je kunnen checken! Ik zie je berichtje graag tegemoet!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 17 april 2025

HI Tommie,

Ik heb het niet precies bijgehouden, maar het speelt zeker al een paar maanden.

Het gebeurt structureel, dus elke dag en ook overdag. Bv gisteravond stond een recital van Evgeny Kissin en Nicolai Demidenko met de Warsaw Philharmonic aangekondigd, maar in werkelijkheid was er een pianorecital van Prosseda. Bij andere zenders heb ik het niet gemerkt, het gebeurt blijkbaar alleen bij Stingray Classica. 

Ik kijk via de TV box.

Ik ervaar trouwens nog een ander probleem, en dat speelt ook al een paar maanden:

Bij het terugkijken via de gids beland je midden in het programma ivp aan het begin; dat geldt ook voor “programma gemist”. Ik ga dan een programma terug en spoel door.

Ik ben benieuw of het opgelost kan worden. Alvast bedankt!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@G.H., dankjewel! Wat betreft Stingray moet dit inmiddels zijn opgelost. Het is onderzocht en wij kregen de verkeerde (Internationale) EPG door van Stingray. Kan jij bevestigen dat het weer klopt, na een restart van de Mediabox? Ik hoor het graag!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • Antwoord
  • 21 april 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi Cheyenne, ja hoor, met Stingray is het weer helemaal in orde! Dankjewel👍

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen