We hebben blokkerig beeld ! Altijd in de avonduren na half acht zodat TV kijken niet leuk is
Op internet blijkt dat we niet de enigste zijn en alle adviezen die gevonden zijn opgevolgd, box en modem resetten , kabels nalopen boden geen oplossing
Afgelopen weken diverse malen gebeld met klantenservice , met wachttijden van 48 tot 84 minuten vriendelijk zijn ze dat wel en vanuit hun positie ook de modem nog maar eens gereset , steeds zonder resultaat
Ze stuurden een monteur van Cuidion die gisteren is geweest en doodleuk vertelde dat hij niets kon doen nl het signaal in onze wijk is niet sterk genoeg ! Buren bij o,a ziggo en kpn kijken tv zonder blokbeelden dus t-mobile heeft zijn techniek niet goed voor elkaar,
Conclussie T-mobile is niet in staat om hun contract afspraken na te komen door stabiele tv te leveren en blijft daardoor in gebreke! De oplossing is er door het signaal in onze wijk versterken voor mij en duizenden anderen klanten met hetzelfde probleem
Maar dat kost geld dus T-mobile wil zijn winst verhogen door een slecht product te blijven leveren
Een ruime compensatie voor gedupeerde zou op zijn plaats zijn in afwachting van verbetering
Ik wacht nog 4 weken op verbetering als ik dan nog geen goed beeld heb bel ik nog één keer naar de klantenservice OM MIJN ABONNEMENT OP TE ZEGGEN !
Alle gedupeerden zouden hetzelfde moeten doen als T=mobile duizenden klanten kwijtraakt doe ze misschien iets en hoeft de klantenservice geen leugentjess meer te vertellen van oh dat moet u even de box opnieuw opstarten !!!!!!
t-mobile DOE ER WAT AAN !