Beantwoord
Begin Gemist, kan het einde niet zien
We zijn enkele weken geleden overgestapt naar internet en tv van tmobile thuis maar tot nu toe is het een en al teleurstelling. Zeker vwb het terugkijken van programma's. Het is al ontzettend irritant om de app te moeten gebruiken om programma's van de afgelopen week te kunnen zien maar zelfs de functie "begin gemist" werkt voor geen meter. Telkens wanneer ik een programma vanaf het begin laat starten wordt het programma gestaakt op het moment dat het programm in werkelijkheid ook is afgelopen. Ik zit dan nog maar halverwege bijvoorbeeld. Als ik vervolgens via de app wil kijken moet ik het hele programma opnieuw bekijken, doorspoelen kan namelijk niet.
Dit zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn? Jaren geleden kon dit bij kon dit KPN al gewoon en zelfs NLE heeft dit beter geregeld. Ik heb eigenlijk spijt van onze overstap!
Dit zou toch niet zo ingewikkeld moeten zijn? Jaren geleden kon dit bij kon dit KPN al gewoon en zelfs NLE heeft dit beter geregeld. Ik heb eigenlijk spijt van onze overstap!
Beste antwoord door TAVL
Beste @Beritbf ,
Welk type decoder heb je? Bij de meeste boxen kun je ook een fabrieksreset doen door met een naald de reset inkeping op de box in te duwen. Dit is een harde reset, waardoor je instellingen opnieuw zal moeten invoeren. Dit kan helpen om dit probleem op jouw box te verhelpen.
Dat je het niet meer opnieuw kan opstarten via de decoder na afloop van een programma klopt. Helaas werkt dat op dit moment op deze wijze. Haalt niet weg dat hij gewoon het hele programma moet tonen en niet mag afbreken. Heb je wel een stabiele en snelle internetverbinding?
Ook in de app zou het gewoon moeten werken. Beter zelfs dan op de decoder. Gelukkig zit er een update aan te komen, waardoor veel van dit soort mogelijkheden in TV Anywhere ook via de box mogelijk zijn.
Bekijk origineelWelk type decoder heb je? Bij de meeste boxen kun je ook een fabrieksreset doen door met een naald de reset inkeping op de box in te duwen. Dit is een harde reset, waardoor je instellingen opnieuw zal moeten invoeren. Dit kan helpen om dit probleem op jouw box te verhelpen.
Dat je het niet meer opnieuw kan opstarten via de decoder na afloop van een programma klopt. Helaas werkt dat op dit moment op deze wijze. Haalt niet weg dat hij gewoon het hele programma moet tonen en niet mag afbreken. Heb je wel een stabiele en snelle internetverbinding?
Ook in de app zou het gewoon moeten werken. Beter zelfs dan op de decoder. Gelukkig zit er een update aan te komen, waardoor veel van dit soort mogelijkheden in TV Anywhere ook via de box mogelijk zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.