Dag,
Ik ben bijna ook internet + tv klant bij Odido en had al de TV gegevens gekregen om via de app TV te kijken.
Dit geprobeerd en viel me direct op dat beeld achter loopt op geluid, dit is bij praatprogramma's erg vervelend. Eerst niet weer naar gekeken, gister het installatiepakket binnen gekregen en weer geprobeerd en kwam bij vrienden toevallig en kwam zo weer ter sprake, omdat zij via de app op de TV kijken. Dit werkt allemaal goed.
Nu heb ik gister mijn iPad geprobeerd en deze is goed, heb de Chrome browser geprobeerd en die is goed, heb op het werk nog een Galaxy Tab A 10.1 liggen en daar werkt de app ook prima op. Maar op mijn S25Ultra blijft geluid voorlopen op beeld. Heb de app al eens opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.
Kameraad van me heeft ook een S25Ultra en die heeft er geen last van.
Wat zou het dan kunnen zijn? Andere apps hebben hier geen last van, voorheen altijd de ZiggoTV app gebruikt, maar ook Netflix, YouTube of Disney Plus werken gewoon goed. Ook als ik met Galaxy Buds 2Pro kijk dan lijkt het wel wat te verbeteren, terwijl met andere apps dit juist weer minder werkt.
Alvast bedankt!