Beantwoord
Afstandsbediening reageert niet
Hallo,
Sinds kort kan ik met de afstandbediening van T-Mobile de tv niet meer uit kunnen zetten en het volume niet meer regelen.
De Reset TV Box en Koppelen TV en TV Box // Volume problemen heb ik reeds geprobeerd maar helpt niet đ
Sinds kort kan ik met de afstandbediening van T-Mobile de tv niet meer uit kunnen zetten en het volume niet meer regelen.
De Reset TV Box en Koppelen TV en TV Box // Volume problemen heb ik reeds geprobeerd maar helpt niet đ
Beste antwoord door Brian
Hi BaukeT, goed om te horen dat één van de afstandsbedieningen nu werkt! Je geeft aan dat het volume nog zacht staat, bedoel je dan van de TV zelf of van de TV Box? Als je het geluid van de TV weer harder wil zetten probeer dan even om de afstandsbediening te ontkoppelen (dus niet te resetten) via de stap 'Koppelen TV en TV Box' in het afstandsbediening topic.
Voor de andere afstandsbediening bestel ik een nieuwe en die ontvang je binnen een aantal dagen thuis!
Bekijk origineelVoor de andere afstandsbediening bestel ik een nieuwe en die ontvang je binnen een aantal dagen thuis!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.