Skip to main content
Beantwoord

afstandsbediening kapot

• 23 februari 2025
  • 6 reacties
  • 105 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi.

De afstandbediening doet het niet meer .. reageerd nergens meer op . batterijen vervangen .maar nog niets.

Lampjes op de afstandsbediening branden ook niet en lichten niet op

Beste antwoord door Demi van Odido

Hi ​@Etienne B, ik ga ervoor zorgen dat je weer optimaal tv kunt kijken! Dat kan natuurlijk alleen met een werkende afstandsbediening. Ik stuur deze met liefde naar je op. Echter komt je geboortedatum in je profiel niet door de verificatie heen. Zou je deze willen aanpassen en hier in het topic een seintje willen geven zodra je dit gedaan hebt? Dan stuur ik gelijk een nieuwe afstandsbediening je kant op!😊

Bekijk origineel

6 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1945 reacties
  • Antwoord
  • 23 februari 2025

Hi ​@Etienne B, ik ga ervoor zorgen dat je weer optimaal tv kunt kijken! Dat kan natuurlijk alleen met een werkende afstandsbediening. Ik stuur deze met liefde naar je op. Echter komt je geboortedatum in je profiel niet door de verificatie heen. Zou je deze willen aanpassen en hier in het topic een seintje willen geven zodra je dit gedaan hebt? Dan stuur ik gelijk een nieuwe afstandsbediening je kant op!😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 februari 2025

Aangepast ..was een jaartje jonger ...in mijn profiel

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13761 reacties
  • 24 februari 2025

Hey ​@Etienne B, dank voor het aanpassen van je geboortedatum. Hierdoor heb ik je direct een nieuwe afstandsbediening kunnen opsturen. Deze zal spoedig bij jou aankomen door de brievenbus. Alvast veel kijkplezier!

• 3 reacties
  • 14 maart 2025

Hallo,

onze afstandsbediening werkt helaas niet meer. Zouden we een nieuwe kunnen ontvangen?

alvast dank,

groet Diana

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 76 reacties
  • 15 maart 2025

Hi ​@Hartogs!

Ik zorg er graag voor dat ook jij weer zorgeloos TV kan kijken met je nieuwe afstandsbediening. Ik heb direct een nieuwe afstandsbediening voor je besteld! Je ontvangt deze zo snel mogelijk thuis 😊 Mocht je nog vragen hebben, laat het me gerust weten!

• is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 6 april 2025

Onze afstandsbediening werkt helaas niet meer. 
Zou het mogelijk zijn om een nieuwe te krijgen?

Alvast bedankt,

Groetjes, Linda 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen