Skip to main content
Sticky

Nieuw bij Odido TV: Mediabox

Nieuw bij Odido TV: Mediabox
Toon eerste reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11

Hoi ​@Nadine71, welkom op onze Community!

Daar kan ik je zeker bij helpen. Er veranderd niks qua kosten, de Mediabox is even duur als de TV Boxen en de € 2.50 korting blijf je behouden. Zal ik hem voor je omruilen? Kan je dan je profiel aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan zal ik je een Mediabox opsturen. Alvast bedankt! 

• is een nieuwe Poster
  • 18 maart 2025

Hallo, graag de omruiling in gang zetten. Gegevens heb ik aangepast. 

Hoor graag hoe nu verder.

Groetjes Nadine 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11

Hey ​@Nadine71, dank voor het aanpassen.

Ik heb je direct de Mediabox opgestuurd! Je ontvangt hier nog een bevestiging van en zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De Amino Tv Box hoeven we niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel kijkplezier! 

• is een Top Poster
  • 23 maart 2025

Ook ik zou graag mijn Amino tvbox willen omruilen voor de nieuwe Mediabox.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11

Hey ​@PeterDieck, hiervoor ben je aan het juiste adres.

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je meteen een Mediabox kunnen opsturen. Zodra deze verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De Amino Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een inleverpunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met je nieuwe Mediabox!

• is een Top Poster
  • 24 maart 2025

Hoi ​@Tommie van Odido, dank je wel wel voor de snelle service.

• is een nieuwe Poster
  • 25 maart 2025

Hallo @Tommie van Odido, mediabox inmiddels ontvangen.  Top geregeld,  dankjewel voor je hulp. We zijn er blij mee. Fijne dag!

• is een Top Poster
  • 25 maart 2025

Wanneer gaat het verbindingsprobleem met de afstandsbediening opgelost worden? Het is nu al maanden aan de hand en wordt erg vervelend. Batterijen al meerdere keren vervangen, en moet een batterij steeds uit- en in de afstandsbediening doen on dit - tijdelijk - op te lossen.

• is een nieuwe Poster
  • 15 april 2025

Graag zou ik de nieuwe mediaboxen willen aanvragen en mijn oude hiervoor vervangen 

Mvg

J.laan

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

​@Laanio Super leuk om te lezen dat je interesse hebt in onze Mediabox! 

Ik wilde gelijk voor je aan de slag gaan, maar zie gelukkig dat de nieuwe boxen al zijn besteld. Superfijn! 

Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat je het mij dan weten? Ik sta voor je klaar! 

• is een Top Poster
  • 18 april 2025

Ik zou graag een mediabox willen ontvangen ter compensatie van het niet kunnen gebruiken van de samsung tv app.

Wij zitten al 2,5 met het probleem dat elke keer als de tv aan wordt gezet het klantnummer en de pincode ingevoerd moet worden. Hier is niet mee te werken, vooral het klantnummer en erg frustrerend dat Odido niet met een oplossing voor de tv app komt. Het probleem is bekend.

Op de slaapkamer hebben we een mediabox, die werkt zonder problemen.

• is een King Poster
  • 23 april 2025

​@Demi van Odido â€‹@Tommie van Odido â€‹@Teresa van Odido 

Helaas is onze afstandbediening kapot. Deze reageert niet meer op de mediabox. Vandaar dat ik bij deze een nieuwe wil bestellen.

Gr Erik 

• is een Top Poster
  • 30 april 2025

​@Demi van Odido â€‹@Tommie van Odido â€‹@Teresa van Odido wordt het issue overzicht nog bijgewerkt laatste update is van januari?

• is een nieuwe Poster
  • 6 mei 2025

Goedenavond. Wij zijn onlangs overgestapt naar odido. Wat een verademing tenopzichte van de next mini box van ziggo. Sneller en overzichtelijk en meer mogelijkheden. Tot nu toe top. Echter als we wisselen van geĂŻnstalleerde app dan valt het geluid weg. De enige manier om het geluid weer aan te krijgen is de mediabox uit en aan te schakelen. Dat gaat gelukkig snel maar dit zou niet moeten zijn. Doe ik iets fout of is er een bug in de box? 

Mvgr Arjan 

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Sorry allemaal voor de verlate reactie!

​@Raymen85 dit probleem met het steeds opnieuw inloggen met klantnummer en pincode is bekend voor op de LG TV. Dit is niet bekend voor de Samsung TV's. Samsung TV's hebben wel laatst een update weer gekregen met versie 2.0.5184. Heb je deze versie ook op de Samsung TV staan en is het probleem hiermee toevallig ook verholpen? Anders gaan we dit uiteraard ook verder onderzoeken. Mocht je uiteraard alsnog liever een extra Mediabox willen, dan kan je deze gemakkelijk aanvragen via Mijn Odido.

​@Erik35 ik zie dat je inmiddels een nieuwe al hebt ontvangen. Top!

​@Mdegier Ik heb deze zojuist geupdated. De laatste update is van 27 maart 2025! 

​@ffchecken wat super leuk dat je tot nu toe tevreden bent! Dit zou echter niet moeten gebeuren met het geluid als je switcht tussen de apps. Tussen welke apps ervaar je dit precies of is dit altijd? Dan kijk ik voor je na of ik dit voor je kan herproduceren. 

• heeft eerste post geplaatst
  • 8 mei 2025

Hallo, hier ook een tevreden gebruiker die graag de Amino TV box wil omruilen voor de Mediabox.

Met vriendelijke groet, Johan

• is een nieuwe Poster
  • 8 mei 2025
Demi van Odido schreef:

Sorry allemaal voor de verlate reactie!

​@Raymen85 dit probleem met het steeds opnieuw inloggen met klantnummer en pincode is bekend voor op de LG TV. Dit is niet bekend voor de Samsung TV's. Samsung TV's hebben wel laatst een update weer gekregen met versie 2.0.5184. Heb je deze versie ook op de Samsung TV staan en is het probleem hiermee toevallig ook verholpen? Anders gaan we dit uiteraard ook verder onderzoeken. Mocht je uiteraard alsnog liever een extra Mediabox willen, dan kan je deze gemakkelijk aanvragen via Mijn Odido.

​@Erik35 ik zie dat je inmiddels een nieuwe al hebt ontvangen. Top!

​@Mdegier Ik heb deze zojuist geupdated. De laatste update is van 27 maart 2025! 

​@ffchecken wat super leuk dat je tot nu toe tevreden bent! Dit zou echter niet moeten gebeuren met het geluid als je switcht tussen de apps. Tussen welke apps ervaar je dit precies of is dit altijd? Dan kijk ik voor je na of ik dit voor je kan herproduceren. 

Ik kijk zelf niet heel vaak tv. Maar zal kijken bij het wisselen tussen welke apps dit gebeurt. Als ik weet welke het zijn zal ik het hier posten. Mvgr 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

​@Johan67 Ik regel dit graag voor je. Komt goed!

Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? De verificatie is dan compleet. 

Geef je het aan in dit topic als je zover bent? Ik sta voor je klaar! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 9 mei 2025
Teresa van Odido schreef:

Hoi Teresa,

Ik heb de gegevens aangevuld, dank voor de snelle reactie!

Gr, Johan

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

​@Johan67 De nieuwe Mediabox is onderweg naar jou!

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om je bestelling te volgen. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier! đŸ“ș😀

• is een Top Poster
  • 12 mei 2025

​@Demi van Odido ik mis twee issues in de issue lijst. Eerste is als je vooruit spoelt bij opnames valt de helft van de tijd het geluid weg. Je moet dan of weer stukje vooruitspoelen of opname terugkijken stoppen en weer opstarten om geluid terug te krijgen. Ander issue (met LG tv) is dat je nadat ontvanger uit standby komt het beeld zwart blijft (geluid werkt wel).

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen