Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Klik en klaar

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedendag

Vandaag 28 juni wil ik mijn klik en klaar weer opzeggen wat via de KS niet lukt.

Slechts paar weken gebruik van gemaakt.

Online opzeggen werkt de mogelijkheid niet bij mij.

(dan weer storing aan hun kant zodat opzeggen niet lukt of hangen gewoon echt op na lang wachten)

Ik ben ontevreden over de snelheid en met een nieuw gekregen modem is het niet verholpen.

Vooral avonds als iedereen weer thuis is gaat het tergend langzaam nog geen 50 snelheid.

Upload is wel het dubbele.

Ik denk een capaciteit probleem.

Zendmast is vrij uit het raam te zien en nog geen 100 mtr.

Ik ga er nu vanuit dat het per vandaag opgezegd gaat worden!

Graag gegevens voor retour modem

Speciaal een account aangemaakt voor de opzegging.

Bedankt.

Mvg,

Marcel

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@MKL16, excuus voor deze ervaring met Klik&Klaar! Dat hadden we liever anders gezien. Ik heb metéén met je meegekeken en zie wel dat de opzegging gisteren is gelukt. Dit heb je samen met een collega van mij besproken. Ik ben blij dat dit geregeld is. Laat je het weten als je andere vragen hebt, nu of in de toekomst? Ik ben er ook via deze weg voor je!

Bekijk origineel

4 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3067 reacties
  • Antwoord
  • 29 juni 2025

Hi ​@MKL16, excuus voor deze ervaring met Klik&Klaar! Dat hadden we liever anders gezien. Ik heb metéén met je meegekeken en zie wel dat de opzegging gisteren is gelukt. Dit heb je samen met een collega van mij besproken. Ik ben blij dat dit geregeld is. Laat je het weten als je andere vragen hebt, nu of in de toekomst? Ik ben er ook via deze weg voor je!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 2 juli 2025

Bedankt voor de zeer vlotte reactie.

graag zou ik nog wel een mail ontvangen over de opzegging en waar het modem naar toe moet.

groetjes

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 3 juli 2025

Hoi ​@MKL16, ik ben meteen voor je gaan kijken en zag dat de opzegging was vastgelopen.

Deze heb ik er nu handmatig doorheen gedrukt en als het goed is ontvang je zo direct al een bevestiging. Daarna volgt er een e-mail met het retourproces! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 3 juli 2025

Dank je wel ik heb alles via mail nu binnen.

Top!

Dit werkt wel snel en goed via dit forum echter via de KS is het fout op fout op fout.

Heb in deze weken dat ik internet had alleen maar problemen waar de KS niets mee deed helaas.

kastje muur verhaal en verkeerde info.

Werd zelfs 40 km verder gestuurd naar een odido shop. Maar die behandelen geen problemen.

Voor niets gereden dus.

Dat was voor mij de druppel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen