Skip to main content
Beantwoord

Klik&Klaar geen internet op laptop

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Vandaag heb ik de Klik&Klaar modem aangeschaft. De instructies gevolgd en Wifi op mijn smartphone lijkt te werken. Echter krijg ik geen internet op mijn laptop.

Rondneuzen op de forum van Odido heeft ook nog niet geholpen. Het lijkt er op dat wellicht een update plaats moet vinden? Kunnen jullie mij hiermee helpen aub?

Hierbij de benodigde informatie: Firmware-versie

V1.00(ACJG.0)NR53_b11D0326

Dit probleem komt blijkbaar vaker voor (gezien de vele vragen op de community)..

Ik zie jullie reactie graag tegemoet.

Bedankt alvast!

Marcos

Beste antwoord door Klka

Hallo Walter,

Bedankt voor je hulp.

Het is inmiddels gelukt. Terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw proberen heeft geholpen.

Nogmaals bedankt!

Bekijk origineel

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 397 reacties
  • 26 mei 2025

Je hebt de laatste firmware….

Dat je laptop niet kan verbinden is wat vreemd en zeker geen geen gebruikelijk probleem.

Welke kleur hebben je lampjes op het modem van boven naar beneden? In de App staat bij help een uitleg wat dat betekent. Er zou geen rood ledje moeten zijn, ook geen knipperend ledje.

Als je een netwerk kabel tussen het modem en je laptop aansluit heb je dan wel internet?

Heb je aan instellingen liggen rommelen? Misschien eens terugzetten naar fabrieksinstellingen (kan via de app) en weer opnieuw proberen?

Als het via de draad wel werkt de wifi verbinding op je laptop eens verwijderen. Hergebruik je het zelfde SSID van je oude wifi?

Heb je een recente laptop? Het kan wel eens zijn dat een oude laptop WPA3 niet begrijpt. Maar in de standaard instellingen op het modem zou dit al goed moeten staan op WPA2/WPA3 zodat ook een oude laptop moet kunnen verbinden.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 27 mei 2025

Hallo Walter,

Bedankt voor je hulp.

Het is inmiddels gelukt. Terugzetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw proberen heeft geholpen.

Nogmaals bedankt!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen