Skip to main content
Beantwoord

Status opzeggen internet

Wat is de huidige status van het opzeggen van mijn huidige internet abonnement en het aanvragen van mijn klik en klaar abonnement? Ik heb dit al op 16 april aangevraagd en ik heb hier voor de rest totaal geen verdere informatie over ontvangen.

Beste antwoord door Merle Holterman

Ja maar dat is niet waar ik naar vraag toch? Dit weet ik allemaal al. Mijn vraag is bedoelt voor een medewerker van Odido ;-)

Bekijk origineel

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21587 reacties
  • 29 april 2025

Hállo ​@Merle Holterman 

Heb je bevestigingen van het opzeggen van je internet abonnement en aanvragen van Klik&Klaar ontvangen?

Vul alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator kan meekijken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 29 april 2025

Ja hoor. Alleen ik wil de statussen ervan weten. Ik neem aan dat jij dit niet kan opzoeken voor mij?

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21587 reacties
  • 29 april 2025

@Merle Holterman 

Nee, ik ben een klant maar het Klik&Klaar modem is direct leverbaar volgens de website.

Het internet abonnement heeft een maand opzegtermijn.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • Antwoord
  • 29 april 2025

Ja maar dat is niet waar ik naar vraag toch? Dit weet ik allemaal al. Mijn vraag is bedoelt voor een medewerker van Odido ;-)

Duncan Elfrink
Odido
  • Assistent Shop Manager
  • 47 reacties
  • 17 mei 2025

Goedemorgen ​@Merle Holterman ,

Hopelijk heb je inmiddels al een antwoord op jouw vraag, maar mocht het nog niet het geval zijn, dan kun je dit zelf terugvinden in 'Mijn Odido’. Je logt in en klikt op Internet, vervolgens kies je rechtsboven voor instellingen en dan klik je op 'Bestellingen’. Je vind daar de status van de verwerking.

Mocht je er niet uitkomen, dan kun je altijd contact opnemen met de Odido klantenservice.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 17 mei 2025

Ben jij een Odido medewerker Duncan?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9284 reacties
  • 17 mei 2025

Je praat hier met medeklanten.  Er zijn ook moderators van Odido. Die herken je aan "van Odido" in hun gebruikersnaam.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 17 mei 2025

Wat zie je staan in mijn bericht van 17 dagen geleden?

• is een Master Poster
  • 74 reacties
  • 17 mei 2025
Merle Holterman schreef:

Wat zie je staan in mijn bericht van 17 dagen geleden?

Je snapt toch wel dat dit de community is "waar klanten elkaar helpen” zoals te zien op de homepage? Het is niet echt aardig om zo te reageren op medegebruikers…

Duncan Elfrink
Odido
  • Assistent Shop Manager
  • 47 reacties
  • 17 mei 2025
Merle Holterman schreef:

Ben jij een Odido medewerker Duncan?

Ja ik ben een Odido medewerker, maar niet op dit forum. Ik doe dit forum in mijn vrije tijd. Ik sta in een Odido Shop.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9284 reacties
  • 17 mei 2025

@Merle Holterman 

Van een opzegging krijg je een bevestiging.  Als je die niet hebt gehad, bel dan de klantenservice.  Moderators (en andere klanten) kunnen geen opzeggingen verwerken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen