Skip to main content
Beantwoord

Klik& Klaar terugsturen

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Mijn Klik & Klaar-abonnement stopt per 22-04-2025, maar ik heb nog geen instructies ontvangen over hoe ik het apparaat kan retourneren. Wanneer kan ik de retourinstructies verwachten? 

Beste antwoord door Cristien

@Moun25 Goedemorgen op deze zonnige dag🤝 Dat zal pas zijn als je abonnement is afgelopen.

Tegen die tijd krijg je QR in een mail.

Vul vast al je gegevens in  (zie mijn onderschrift) dit in het geval dat je hulp nodig hebt van de moderators.

Fijn weekend

Bekijk origineel

7 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7972 reacties
  • Antwoord
  • 12 april 2025

@Moun25 Goedemorgen op deze zonnige dag🤝 Dat zal pas zijn als je abonnement is afgelopen.

Tegen die tijd krijg je QR in een mail.

Vul vast al je gegevens in  (zie mijn onderschrift) dit in het geval dat je hulp nodig hebt van de moderators.

Fijn weekend

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 april 2025

Goedemorgen! 

Kan ik dan ook mijn creditering ontvangen, aangezien ik het Klik & Klaar-apparaat moest aanschaffen omdat ik zonder internet zat (Odido glasvezel tv en internet, inmiddels overgestapt) Zowel in de winkel als telefonisch via de klantenservice is mij verteld dat ik hier niet voor hoefde te betalen. Toch heb ik nu voor twee maanden in totaal 2 x €25 moeten betalen. Kunt u dit voor mij nakijken en corrigeren ? 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8971 reacties
  • 12 april 2025

Hoi ​@Moun25 

De kosten voor de vast internet verbinding worden vergoed. In plaatst daarvan heb je dit product gebruikt en daar betaal je dan gewoon voor. Waarschijnlijk is dat zelfs goedkoper dan de vaste internetdienst. 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@Moun25, ik wil graag nakijken wat er mogelijk is voor een vergoeding! Ik heb alleen een andere geboortedatum in mijn systeem, klopt dit? Zou je het in je profiel willen aanpassen? Dan kan ik aan de slag! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 13 april 2025

Hey, ik heb het aangepast. Is de geboortedatum nu wel correct? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 14 april 2025

Kan iemand even meekijken, alsjeblieft? 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 16 april 2025

Hey ​@Moun25, dankje voor het aanpassen, nu klopt het inderdaad. Ik heb de vergoeding ook direct voor je geregeld. Dit zal binnen een paar weken worden teruggestort op je rekening. Je ontvangt hier ook nog een bevestiging van per e-mail! Als er verder nog iets is waar ik je mee kan helpen, laat het gerust weten.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen