Skip to main content

Slecht bereik Klik & Klaar nadat het goed is geweest

Ik heb sinds januari Klik & Klaar. Werkte prima, echter: Sinds een dikke week is het bereik erg slecht. 2 a 3 streepjes, waarbij er regelmatig enige tijd totaal geen internetverbinding is. Uiteraard de modem al eens verplaatst maar zonder enig verschil. Postcode is ***, op de dekkingskaart zou het goed moeten zijn. Wil iemand van Odido eens kijken wat dit kan zijn?

Uitgelichte reactie

13 april 2025

Hoi ​@Rene7914, ook voor jou sta ik klaar om het te onderzoeken! 😊 Met de gegevens in je profiel kan ik geen abonnement vinden. Is er misschien een spelfout gemaakt? Ook ben ik benieuwd hoe de lampjes branden op jouw apparatuur. Alvast bedankt! 

10 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8868 reacties
  • 11 april 2025

Je kunt op de dekkingskaart een melding doen. Die komt bij de backoffice. Heb je ook gekeken in de dekkingskaart bij "actuele situatie" waarbij storingen worden vermeld?

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 april 2025

Bij mij al maanden slechts, zowel 5G voor thuis als op mijn telefoon, tweede modem al, zelfde probleem.

Met t mobile 4G nooit geen problemen 5G is bagger terwijl het volgens de dekkingskaart snel moet zijn, meerdere malen contact gehad maar het probleem ligt niet bij odido zeggen ze, meerdere mensen bij mij op de camping hebben dit probleem en ik zit maar 600 meter van de mast af.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 11 april 2025

.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2232 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@Sebas12345, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van je internet. Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd hoe de lampjes branden op je apparatuur. Dan kan ik direct aan de slag!

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2232 reacties
  • 13 april 2025

Hoi ​@Rene7914, ook voor jou sta ik klaar om het te onderzoeken! 😊 Met de gegevens in je profiel kan ik geen abonnement vinden. Is er misschien een spelfout gemaakt? Ook ben ik benieuwd hoe de lampjes branden op jouw apparatuur. Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 13 april 2025

Stond nog op mijn oude adres, aangepast. Klantnummer klopt wel met die op de factuur. 

Lampjes van boven naar onder groen, blauw, rood, groen 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 april 2025

@Ishana van Odido Lukt het nu wel? Bereik nog altijd kwalitatief uitermate teleurstellend.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 april 2025

Glasvezel besteld, ben er flauw van. Probeer het volgend jaar nog wel eens.

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 200 reacties
  • 16 april 2025

3e lampje rood is slecht 4/5G signaal. Dan zou je met het Kompas in de K&K app een betere plek moeten kunnen vinden in je huis. Menu Meer → 5G-modem verplaatsen → 3x volgende klikken.

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 200 reacties
  • 16 april 2025
walter.v.l schreef:

3e lampje rood is slecht 4/5G signaal. Dan zou je met het Kompas in de K&K app een betere plek moeten kunnen vinden in je huis. Menu Meer → 5G-modem verplaatsen → 3x volgende klikken.

Beter moeten lezen…. Ziet er naar uit dat er ergens een mast problemen geeft. Storingskaart geeft geen uitsluitsel? https://www.odido.nl/netwerk/storing

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen