Skip to main content
Beantwoord

klik en klaar vs 5g

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb momenteel 5g data sim, nu is er klik en klaar, dat is toch hetzelfde alleen de helft goedkoper?

Beste antwoord door eric

Klopt, je kunt het modem inderdaad meenemen naar een andere plek. Apparaten kun je via wifi of een ethernet kabel op de router aansluiten. klik en klaar komt met een contracttermijn van 1 maand en een scherpe prijs, dus ik zeg, top!

Bekijk origineel

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7952 reacties
  • 9 april 2025

Goedemiddag ​@lariisz  Klik en klaar is internet voor in huis zonder TV abonnement. De simkaart kan niet in je telefoon 
Om het nog duidelijker te maken

klik op de link.  Wat is klik & Klaar

Heb je daarna nog vragen post ze dan hier! 
Succes

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8868 reacties
  • 9 april 2025

Let op dat klik en klaar bedoeld is voor 1 plek, met gebruik van een speciale 5G router die de hoge frequentie banden van de mobiele telefonie in Nederland gebruikt. DIe kun je dus niet zomaar ergens anders in stoppen en onderweg zijn.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 9 april 2025

Er staat op de site dat de klik en klaar ook voor het tuinhuis mee kan, dus niet op 1 plek en het werkt toch met hetzelfde principe? Een 5g datasimkaart, bij klik en klaar leveren ze alleen de modem mee, bij 5g data bundel moet je je eigen router kopen.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8868 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2025

Klopt, je kunt het modem inderdaad meenemen naar een andere plek. Apparaten kun je via wifi of een ethernet kabel op de router aansluiten. klik en klaar komt met een contracttermijn van 1 maand en een scherpe prijs, dus ik zeg, top!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 9 april 2025

Ik heb nu dus een 5g data waar ik €37 pm voor betaal plus een eigen router, ben dus een dief van mn eigen portemonee nu…

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen