Skip to main content

Problemen Klik & Klaar

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Mijn systeem werkt niet goed, heb van de week gebeld en ik zou teruggebeld worden…

Probleem is dat mijn modem in het midden van het huis bij het trapgat moet staan omdat ander de wifi punten geen verbinding kunnen maken op de 1e en 2e verbinden. Wat trouwens respectievelijk nog geen 5 meter en 10 meter van de modem verwijderd is met een open trapgat…

Daarbij hapert mijn verbinden op bv telefoon constant tussen mijn eigen 5G op mijn telefoon (KPN abonnement..) en de wifi van de modem. Het lijkt alsof het signaal niet sterk genoeg is. Boven op de 2e verdieping heb ik al helemaal een langzaam internet met nog geen 10mb upload…

Uitgelichte reactie

10 maart 2025

Hoi ​@Bart_67, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je optimaal kunt genieten van je 5G verbinding. Nu is het heel belangrijk dat het modem dichtbij een raam staat in de richting van een mast. Dit is een cruciale stap voor een stabiele verbinding, je moet wel rekening houden dat je verbinding maakt met het mobiele netwerk. Op jouw adres kun je iets meer dan 100 Mbit/s behalen met Klik&Klaar. Als je hem bij een raam zet met behulp van de kompas-tool in de app, welke snelheid behaal je dan?

Zou je mij ook wat meer duidelijkheid kunnen geven waarom de wifipunten niet op een andere manier kunt aansluiten? Alvast bedankt.

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14647 reacties
  • 10 maart 2025

Hoi ​@Bart_67, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je optimaal kunt genieten van je 5G verbinding. Nu is het heel belangrijk dat het modem dichtbij een raam staat in de richting van een mast. Dit is een cruciale stap voor een stabiele verbinding, je moet wel rekening houden dat je verbinding maakt met het mobiele netwerk. Op jouw adres kun je iets meer dan 100 Mbit/s behalen met Klik&Klaar. Als je hem bij een raam zet met behulp van de kompas-tool in de app, welke snelheid behaal je dan?

Zou je mij ook wat meer duidelijkheid kunnen geven waarom de wifipunten niet op een andere manier kunt aansluiten? Alvast bedankt.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 maart 2025

Ik heb nu al een snelheid van 250 Mbit/s dus dat is het probleem niet, maar als ik hem bij een raam zet kan ik vervolgens niet connecten met de wifipunten. 

Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 387 reacties
  • 10 maart 2025

De router firmware met b7 er in heeft problemen met wifi punten. Welke firmware heb jij, al de nieuwere b9?

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1473 reacties
  • 10 maart 2025
Bart_67 schreef:

Ik heb nu al een snelheid van 250 Mbit/s dus dat is het probleem niet, maar als ik hem bij een raam zet kan ik vervolgens niet connecten met de wifipunten. 

Is je snelheid in het midden van je huis ook nog 250Mbps? En heb je dan nog steeds problemen met haperen op telefoon en lage snelheid boven op wifipunten?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen