Skip to main content
Beantwoord

opzegging klik en klaar geen email bevestigen met code

Hallo ik heb mijn odido klik en klaar opgezegd en die gaf aan dat ik een email zou krijgen ma dat is dus niet gebeurd inmiddels al meer dan een dag verder.

Kan iemand kijken hoe het kan dat dit fout gaat en het alsnog na mij opsturen de app geeft namelijk aan opgezegd maar ik heb de mail niet op het terug te sturen.

Mijn klantnummer en gegevens staan ingevuld adress postcode laatste 4 cijfers van de betaalrekening. Voor de moderators. 😁

Beste antwoord door Anonymous

Het is me telefonisch gelukt na een poosje. Zou de moderator dit topic en mijn account kunnen delen ik kan helaas die optie niet zelf in mijn account vinden alvast bedankt.

Groet Rick 

Bekijk origineel

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 2 maart 2025

@rick1999 Ik heb ook opgezegd maar ook geen mail met code.  Zie mijn onderschrift en vul alles in zodat de moderators je abonnement snel kunnen vinden om het op te lossen.

Ben 100% tevreden over K&K alleen was ik niet blij met de TV mogelijkheden. Dus nu weer Internet en TV van Odido🤭 

• 2 maart 2025
Cristien schreef:

@rick1999 Ik heb ook opgezegd maar ook geen mail met code. 

Ben 100% tevreden over K&K alleen was ik niet blij met de TV mogelijkheden. Dus nu weer Internet en TV van Odido🤭

Ja ik had het besteld maar je kunt er niet mee gamen schijnbaar. Het in supersnel internet maar helaas doet het niet wat me verteld was met de verkoop ervan. 

En bedankt voor de tip ik heb vermeld in de topic dat mijn gegevens zijn ingevuld.😀

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 4 maart 2025

@rick1999 ik heb het nu maar zelf teruggestuurd zonder opzeg mail en code. Briefje in de doos met mijn naam en adres en klantnummer en naar DHL gebracht.

Daar heb ik een bewijs gekregen dat het pakje is ingeleverd 

Ik heb eerst gebeld of de opzegging wel door was gekomen

• 4 maart 2025

Het is me telefonisch gelukt na een poosje. Zou de moderator dit topic en mijn account kunnen delen ik kan helaas die optie niet zelf in mijn account vinden alvast bedankt.

Groet Rick 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 4 maart 2025
rick1999 schreef:

Groet Rick 

Heb je het al teruggestuurd? Met wie wil je dit delen? Sorry ik begrijp je niet zo goed

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@rick1999 Goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Ik kan mij voorstellen dat je de opzeggingsmail en retourinformatie graag ontvangt. Ik help je graag! Op dit moment kan ik hier geen navraag over doen, omdat de juiste collega’s niet aanwezig zijn, maar ik ga hier morgen gelijk voor je achteraan. ​@Cristien Ik vraag het ook gelijk voor jou na. 

Alvast bedankt voor jullie geduld! 

• 5 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

@rick1999 Goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Ik kan mij voorstellen dat je de opzeggingsmail en retourinformatie graag ontvangt. Ik help je graag! Op dit moment kan ik hier geen navraag over doen, omdat de juiste collega’s niet aanwezig zijn, maar ik ga hier morgen gelijk voor je achteraan. ​@Cristien Ik vraag het ook gelijk voor jou na. 

Alvast bedankt voor jullie geduld! 

Het is me al gelukt. Niet meer nodig zouden jullie mijn community account kunnen verwijderen?

Alvast bedankt 

Groet Rick 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@rick1999 Geweldig! 😀

Tuurlijk, ga ik voor je in orde maken. 

@Cristien Heb je inmiddels ook de e-mail ontvangen?

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 5 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

@rick1999 Geweldig! 😀

Tuurlijk, ga ik voor je in orde maken. 

@Cristien Heb je inmiddels ook de e-mail ontvangen?

Neen geen mail dat K&K is opgezegd. Ik heb het pakje nu maar zelf verzonden met de gegevens in de doos?!

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Cristien, het is super om te zien dat je het pakket retour gestuurd hebt met jouw gegevens in de doos, dat komt helemaal in orde! Ik ben direct met je mee gaan kijken en ik zie dat er in jouw geval sprake is van een probleem waarbij het abonnement nog actief blijft na de opzeggingsdatum. Dit is de reden dat je nog geen e-mail hebt ontvangen dat het abonnement is opgezegd, mijn excuses hiervoor. Ik ga dit direct voor je doorzetten naar onze technische dienst, zodat zij ervoor kunnen zorgen dat het abonnement helemaal goed stopgezet wordt. Zodra dit het geval is, krijg je hier bericht van. Wij kunnen er op dat moment voor zorgen dat een vergoeding in orde gemaakt wordt voor de extra periode waarin het abonnement actief is geweest zodat je hier niet voor hoeft te betalen! 

• is een nieuwe Poster
  • 9 maart 2025

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb mijn abonnement na 3 dagen opgezegd (binnen 14 dagen). Nooit een e-mail ontvangen. Ik ging naar DHL om het terug te sturen, maar ze weigerden zonder DHL QR-code. Ik heb de klantenservice al 4 keer gebeld, maar ze hebben geen flauw idee. Kan iemand van Odido mij ook helpen? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen