Skip to main content
Beantwoord

abonnementen koppelen aan account werkt niet

Goedemorgen,

ik heb internet thuis + een mobiel abonnement bij Odido. Mijn vriend heeft op hetzelfde adres ook een mobiel abonnement. 

Wanneer ik het internet thuis via de website aan mijn account wil koppelen, krijg ik telkens de foutmelding: “Sorry, er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens.” Deze foutmelding blijft hij geven, ook 4 maanden geleden. Hoe kan ik de abonnementen koppelen, zodat ik ook van internet thuis de informatie kan zien?

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Barthelijne, dat ga ik voor je regelen.

Zou je voor mij alleen nog je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat het in orde komt! 

Bekijk origineel

7 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Barthelijne, goede vraag! Logisch dat je beide abonnementen wil kunnen zien in Mijn Odido, dat is juist super handig. Wel is het zo dat met het koppelen álle gegevens overeen moeten komen op beide abonnementen. Dan heb ik het dus over de postcode, huisnummer, geboortedatum, het e-mailadres, 06-nummer en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer. Omdat je aangeeft dat het om jouw vriend gaat, vermoed ik dat deze gegevens mogelijk niet overeenkomen. Koppelen is dan niet mogelijk, je kan voor het andere abonnement los een account aanmaken!

Komen al deze gegevens op beide abonnementen wel overeen? Plaats dan jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel, zodat ik mee kan kijken!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 5 juli 2025

Goedemiddag,

bedankt voor je reactie! Ik heb zelf een account met mobiel + internet, daarnaast heeft mijn vriend op hetzelfde adres ook een mobiel nummer. 

Het zou kunnen dat mijn rekeningnummer niet hetzelfde is, want mijn vriend betaald de mobiele rekeningen en ik internet. Maar dat moet ook niet veranderd worden.

Ik hoef het nog niet eens perse te koppelen, maar ik wil vooral mijn abonnement van internet thuis in kunnen zien… hoe doe ik dat dan? Ik krijg alleen mijn mobiele abonnement te zien.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Barthelijne, duidelijk! Als er zaken niet gelijk moeten blijven staan, zoals het rekeningnummer, gaat het koppelen niet lukken. Je kan dan voor je vaste abonnement een los account aanmaken, bijvoorbeeld via hier. Als je klikt op '’Ik heb nog geen account'’ maak je een nieuw account aan. Lukt het zo? Laat het zeker weten!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 6 juli 2025

Goedemorgen,

het is gelukt, bedankt! Niet om te koppelen, maar wel een extra account aanmaken. 

Dan nog een vraag: zou ik ons “oude” Zyxel T-50 modem kunnen omruilen voor een nieuw model?

groeten 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 7 juli 2025

Hey ​@Barthelijne, dat ga ik voor je regelen.

Zou je voor mij alleen nog je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat het in orde komt! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 juli 2025

Gedaan!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 8 juli 2025

Dankje voor het aanvullen van je gegevens ​@Barthelijne, ik heb je direct een T-56 opgestuurd. Zodra deze is verzonden kun jij de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier ermee! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen