Skip to main content
Beantwoord

Abonnement toevoegen aan account

Mijn vrouw heeft op haar naam een Odido mobiel abonnement. Deze staat gekoppeld aan een emailadres van mij. Nu heb ik een Odido internet/TV abonnement op mijn naam afgesloten. Die twee abonnementen wil ik in 1 account (odido@...), dus heb ik het abonnement van mijn vrouw uit het eerste/oude account gegooid. Maar opnieuw koppelen in het nieuwe account mag niet, want de gegevens komen niet overeen. Dus ik moet bellen, maar niemand aanwezig die dat kan fixen.

Aangezien de web klantenservice meer kan regelen en sneller: regel dit! 😊 Adres is hetzelfde, via sms kunnen we bevestigen. 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hi ​@iemandsanders, welkom op onze community!

Dankjewel voor je bericht en heldere uitleg! Om het mobiele abonnement van je vrouw aan jouw account te koppelen, is er officieel een contractovername nodig omdat het abonnement op haar naam staat en jouw internet/TV-abonnement op jouw naam. Om privacy- en administratieve redenen mogen we deze gegevens niet zomaar samenvoegen in 1 account zonder die overname.

Wat in dit geval vaak makkelijker is: je kunt in de Odido App meerdere accounts aanmaken en beheren. Als je het mobiele abonnement gewoon in een 2e account laat staan, kun je bij het opstarten van de app eenvoudig wisselen tussen beide accounts. Dat werkt snel en overzichtelijk, zonder dat er iets administratief overgezet hoeft te worden. Wil je dit toch via een contractovername regelen, dan kan dat natuurlijk ook. Laat maar weten wat je voorkeur heeft!

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 13 juni 2025

Dankjewel voor je bericht en heldere uitleg! Om het mobiele abonnement van je vrouw aan jouw account te koppelen, is er officieel een contractovername nodig omdat het abonnement op haar naam staat en jouw internet/TV-abonnement op jouw naam. Om privacy- en administratieve redenen mogen we deze gegevens niet zomaar samenvoegen in 1 account zonder die overname.

Wat in dit geval vaak makkelijker is: je kunt in de Odido App meerdere accounts aanmaken en beheren. Als je het mobiele abonnement gewoon in een 2e account laat staan, kun je bij het opstarten van de app eenvoudig wisselen tussen beide accounts. Dat werkt snel en overzichtelijk, zonder dat er iets administratief overgezet hoeft te worden. Wil je dit toch via een contractovername regelen, dan kan dat natuurlijk ook. Laat maar weten wat je voorkeur heeft!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 13 juni 2025
Tommie van Odido schreef:

Dank voor je reactie. Dan laat ik het zo en voeg ik het telefoonabonnement toe aan een nieuw account.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen