Skip to main content
Beantwoord

Kan internet+TV abonnement niet koppelen in Mijn Odido account


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi,

Ik heb in het begin van mijn verhuizing (rond februari) Klik&klaar bij jullie besteld, dat is per 12 mei opgezegd, maar dat abonnement zie ik nog steeds onder “Mijn Odido”. 

Vanaf eind april zijn we verhuisd en hebben we Internet+TV van Odido (klantnummer ZEX01571). Nu krijg ik mijn TV+Internet abonnement niet gekoppeld onder mijn Odido account. Ik krijg een foutmelding na het invoeren. Dit zijn de stappen die ik neem: 

 

  • Ik kies onder mijn Odido voor "Abonnement toevoegen"
  • Ik voer postcode & huisnummer in
  • Ik voer mijn geboortedatum in 
  • Ik voer de bevestigingscode in die ik per mail ontvangen
  • Code is geldig en dan krijg ik "Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen." terwijl ik geen mobiel nummer wil koppelen, maar mijn Internet+TV abonnement.

Willen jullie hier eens naar kijken? 

 

Alvast bedankt. 

Beste antwoord door mlooff

Tommie van Odido schreef:

Hi ​@mlooff, welkom op onze community!

 

Dankjewel voor je duidelijke uitleg en goed dat je dit hier laat weten. Ik zie inderdaad waar het misging: je oude Klik&Klaar abonnement stond nog gekoppeld aan je Mijn Odido account, en omdat dat op een ander adres liep, blokkeerde dat de koppeling van je nieuwe Internet + TV abonnement. Ik heb het oude abonnement nu voor je ontkoppeld. Als je nu opnieuw de stappen volgt via ‘Abonnement toevoegen’ in Mijn Odido, zou de koppeling wel moeten lukken.

Laat je weten of het nu goed gaat? Mocht er toch nog iets vastlopen, geef me vooral een seintje, dan duik ik er meteen weer in!

 

 

Het is nu inderdaad geregeld. Bedankt! 😀

Bekijk origineel

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 22 mei 2025

Hi ​@mlooff, welkom op onze community!

 

Dankjewel voor je duidelijke uitleg en goed dat je dit hier laat weten. Ik zie inderdaad waar het misging: je oude Klik&Klaar abonnement stond nog gekoppeld aan je Mijn Odido account, en omdat dat op een ander adres liep, blokkeerde dat de koppeling van je nieuwe Internet + TV abonnement. Ik heb het oude abonnement nu voor je ontkoppeld. Als je nu opnieuw de stappen volgt via ‘Abonnement toevoegen’ in Mijn Odido, zou de koppeling wel moeten lukken.

Laat je weten of het nu goed gaat? Mocht er toch nog iets vastlopen, geef me vooral een seintje, dan duik ik er meteen weer in!

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 22 mei 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@mlooff, welkom op onze community!

 

Dankjewel voor je duidelijke uitleg en goed dat je dit hier laat weten. Ik zie inderdaad waar het misging: je oude Klik&Klaar abonnement stond nog gekoppeld aan je Mijn Odido account, en omdat dat op een ander adres liep, blokkeerde dat de koppeling van je nieuwe Internet + TV abonnement. Ik heb het oude abonnement nu voor je ontkoppeld. Als je nu opnieuw de stappen volgt via ‘Abonnement toevoegen’ in Mijn Odido, zou de koppeling wel moeten lukken.

Laat je weten of het nu goed gaat? Mocht er toch nog iets vastlopen, geef me vooral een seintje, dan duik ik er meteen weer in!

 

 

Het is nu inderdaad geregeld. Bedankt! 😀


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 23 mei 2025

@mlooff Geweldig, superfijn dat het is gelukt! 😀


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 mei 2025

Ik probeer mijn abonnement te koppelen aan mijn account, maar het lukt niet. Telkens krijg ik een foutmelding of kom ik niet verder in het proces. Ik heb al geprobeerd om via de app en via de website , maar het probleem blijft bestaan.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • 29 mei 2025

Hoi ​@jaouadH, ik wil graag ervoor zorgen dat jij zorgeloos kunt genieten van Mijn Odido! 😊 Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Ook ben ik benieuwd welke foutmelding je precies krijgt. Dan kan ik direct aan de slag!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen