Skip to main content
Beantwoord

Telefoon total loss voordat ik kan verlengen

  • 9 december 2024
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Door een flinke val en een niet gelukte reparatie is mijn toestel total loss. Ik mag over drie maanden verlengen, wat dus relatief snel is, maar niet snel genoeg.  Als ik nu een compleet nieuw abonnement met toestel afsluit, kan ik dan zodra ik mag verlengen mijn huidige nummer omzetten naar het “nieuwe” abonnement?  Alvast bedankt!

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@hnikhgkh 

Zie de veelgestelde vragen op deze pagina bij kan ik mijn abonnement eerder verlengen?

https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/aanpassen

Het toestel ontvang je direct en je nieuwe abonnement gaat in na de einddatum van je huidige contract.

Bekijk origineel

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 9 december 2024

Hallo ​@hnikhgkh 

Zie de veelgestelde vragen op deze pagina bij kan ik mijn abonnement eerder verlengen?

https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/aanpassen

Het toestel ontvang je direct en je nieuwe abonnement gaat in na de einddatum van je huidige contract.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen