Inmiddels is het bijna 14 dagen geleden dat ik een defect modem heb gemeld bij Odido. Na een half uur aan de telefoon kreeg ik eindelijk een ondeskundig persoon aan de telefoon die werkelijk geen idee had. Uiteindelijk was de conclusie dat ze het door ging zetten naar support. Die zouden contact opnemen. Uiteraard doen ze dat niet en heb ik inmiddels al een paar keer gebeld en kwam na vele malen doorverbonden te zijn(zonder iemand te hebben gesproken) in een doodlopende tunnel. Maar het feit is dat mijn modem niet goed functioneert, dus een simpele oplossing ligt voor handen. Is er ergens bij Odido nog iemand die dit probleem kan oplossen…?
Beantwoord
Hoe krijg je support bij Odido?
Beste antwoord door Marciano van Odido
Hi Hanz, bedankt voor de extra informatie en het invullen van je profiel! Ik zie dat ik gisteren ook in een ander topic had gereageerd. De case ligt inderdaad al even bij de technische dienst. De verwerkingstijd ligt echt een stuk hoger dan we van ze gewend zijn, vanwege de drukte. Ik hoop dat ze snel aan jouw case toekomen en dit direct voor je kunnen oplossen. Op dit moment moet ik echt even afwachten, maar zodra het is opgelost maak ik het extra goed met je. Ik zorg dan graag voor een passende vergoeding!
Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat je nog heel even geduld hebt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.