My problem with this disaster of a company started in December. I needed a fixed IP address for work since I work from home for ONE YEAR. The sales person was adamant that "4G voor thuis" would be best for me because it was 1) for one year and 2) would give me a fixed IP address.
Number 2 was rather quickly discovered that it was NOT the case. Made multiple calls and complaints with`NO response let alone a solution. After a measly excuse (not even an apology) that the sales person misinformed me, they said they could not do anything about it. I figured, F it, I can't deal with this BS and would use the internet for things outside of work.
Now, the reason I needed it just for 1 year is because I am moving. I was 1000% clear when I spoke to this disastrous sales person that I just wanted it for one year. I called Tmobile recently to let them know I was cancelling my subscription. What do I get? A bill of 430+ euros BECAUSE THE SUBSCRIPTION WAS FOR TWO YEARS.
I called to get it sorted out and their response is "you should have read the contract when you signed" How the F am I supposed to read the contract when the sales person is talking out of his ass and makes me sign it on the spot.
Not to mention the person I was talking to about the problem just now literally laughed at me being frustrated with this issue but F me right? I don't even expect basic human respect from this company. He said to send the head quarter an email if I wanted to contact someone else. And of course, after hanging up I find there is no email to contact them.
I swear... I can't make this up. If this isn't a scam, I don't even know what it is but it surely is not a company. T-mobile, you better contact me and sort this out. I want an email explaining they will return my money.
Misinformed and scammed by t-mobile
Beste antwoord door Hajar van Odido
@ iedereen
Allereerst wil ik aangeven dat de discussie die hierboven gaande is onnodig is en wij accepteren ook geen reacties waarbij men elkaar beledigt. Dit is een openbaar platform waar iedereen elkaar met respect dient te behandelen anders worden zowel de reacties als de gebruikers verwijderd van dit platform. Op deze pagina vind je de huisregels terug.
Bedankt voor het delen van je gegevens. Ik heb je contract erbij gepakt en daar staat duidelijk aangegeven dat het om een 24 maanden contract gaat. Dit wordt 2 keer vermeld in het contract. Je contract is ingegaan op 19-12-2022 en je had toen 14 dagen bedenktijd mocht je het niet eens zijn met het contract. Je hebt in die tijd niets aangegeven en dus is het contract geldig. Je geeft aan dat je verkeerd bent geïnformeerd en ik zal die feedback ook zeker doorzetten naar de shop medewerker die werkzaam is in T-Shop Osdorpplein. Ik wil je dan ook bedanken voor de feedback! Maar er ligt ook verantwoordelijkheid bij de klant bij het ondertekenen van het contract. Als je dit in dezelfde periode had aangegeven dan hadden we nog kunnen kijken naar eventuele oplossingen, maar we zijn nu bijna 9 maanden verder en dus kan ik niets meer betekenen voor je.
Mocht je dit contract willen afkopen dan is dat zeker mogelijk. Er is een maand opzegtermijn en je kan dan het resterende bedrag in een keer voldoen. Mocht je benieuwd zijn naar het totaal bedrag dan kan ik die doorgeven via privebericht.
Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt en mocht je toch voor een opzegging willen gaan dan kan ik je daarbij helpen. Ik hoor het dan graag van je.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.