Vanaf zaterdag rond de middag heb ik geen internet van T-mobile 4g voor thuis. De storingskaart laat geen storingen zien. Vandaag na een klacht te hebben ingediend ben ik teruggebeld met het bericht dat er wel sprake is van een storing. Naar verwachting zal de storing uiterlijk 14 juli verholpen zijn. Het blijkt om een flinke storing te gaan met een 4-tal zendmasten. Erg vervelend maar dat kan gebeuren. Waar ik mij om verbaas is dat er nog steeds geen storing is opgenomen op de storingskaart én dat er voor zover mij bekend niks geregistreerd is over de storing. Inmiddels duurt de storing al 2,5 dag en dus moet ik mi ook aanspraak kunnen maken op een vergoeding. Informatie hierover ontbreekt. Waarom is de storing niet opgenomen op de storingskaart en waarom krijg ik geen enkel bericht over mijn melding? Wellicht is iets soortgelijks bij andere klanten ook bekend (omgeving Alphen noord brabant)?
Geen internet (4G voor Thuis)
Beste antwoord door Biblio
Hi
Ik wil je graag verder helpen. Je geeft ook aan dat het niet lukt om een melding te maken via de dekkingskaart, heb je ook een andere browser geprobeerd? Anders wil ik de melding graag voor je maken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met het 097-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Graag ook concreet vermelden welke modem je gebruikt en wat er precies mis gaat met voorbeelden van datum, tijdstip en locatie en dan zet ik het door naar onze netwerk specialisten.
Ik hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost voor je!
Beste Hajar, bedankt voor je bericht. Inmiddels is het mij gelukt om een melding te maken via de dekkingskaart. Als het goed is zijn mijn gegevens en mijn melding bij T-mobile bekend. Ook heeft een collega van jouw telefonisch contact met mij opgenomen met de toezegging dat ik vanaf nu per sms updates ontvang over de voortgang van (het verhelpen van) de storing. Ook heeft je collega aangegeven dat de vergoedingen netjes afgehandeld zullen worden. Ondanks dat ik nog steeds geen internet heb is het wel fijn dat ik nu naar verwachting goed geinformeerd zal gaan worden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.