Skip to main content
Beantwoord

VOIP via 4G voor thuis mbv huawei B2368-66 router lijkt niet te werken

• 16 februari 2022
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds kort krijg ik internet via een 4G voor thuis verbinding van T mobile. Wat ik niet aan de praat kan krijgen is het VOIP gedeelte op de router. Dat lijkt geblokkeerd te zijn. Heeft iemand hier meer informatie over?

Beste antwoord door Anonymous

TOP56 schreef:

Sinds kort krijg ik internet via een 4G voor thuis verbinding van T mobile. Wat ik niet aan de praat kan krijgen is het VOIP gedeelte op de router. Dat lijkt geblokkeerd te zijn. Heeft iemand hier meer informatie over?

Het is niet mogelijk om op modems van T-Mobile een andere VoIP/SIP provider te configureren. Wanneer je toch gebruik wilt maken van een andere VoIP/SIP provider, zal je bijvoorbeeld een SIP-ATA moeten aanschaffen.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 18 februari 2022
TOP56 schreef:

Het is niet mogelijk om op modems van T-Mobile een andere VoIP/SIP provider te configureren. Wanneer je toch gebruik wilt maken van een andere VoIP/SIP provider, zal je bijvoorbeeld een SIP-ATA moeten aanschaffen.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9000 reacties
  • 18 februari 2022

Op 4g voor thuis wordt door T-Mobile geen mogelijkheid geboden voor een vaste telefoon.  Daarom is de interface ook niet configureerbaar. 

Een sip telefoon of ata box zijn inderdaad de oplossing.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 februari 2022

Bedankt voor de reactie.

Ik had ook al een poging gewaagd met een grandstream ATA box (ht802). Ook hier geen succes. Na het configureren van de grandstream blijkt dat het telefoonnummer niet geregistreerd kan worden. Alle instellingen zijn gecheckt door de SIP provider. Ook verschillende poorten geprobeerd. Maar desondanks blijft de melding: not registered. Er is iets in de huawei router dat een blokkade opwerpt. Wellicht een instelling in de router. Graag advies.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen