Skip to main content
Beantwoord

Registreren eigen Fritz!Box 5590

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi!

Ik wil graag mijn Fritz!Box 5590 XGS-PON registreren op het glasvezelnetwerk, zodat ik het huawei doosje kan overslaan. Ik had een week geleden al gebeld met Odido, maar degene aan de lijn wist volgens mij niet helemaal wat ik bedoelde. Zij heeft toen een ticket aangemaakt in het systeem, maar daar heb ik tot nu nog niks van gehoord.

Ik heb de Fritz!Box al een tijdje, maar nogsteeds via de Huawei ONT en het zal best wat ruimte en kabel schelen als ik die straks weg kan halen. Ik heb de benodigde serienummers/ID’s alvast in mijn profiel gezet.

Alvast bedankt :)

Beste antwoord door wissehes

Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@wissehes, dankje voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb het modemID geregistreerd. Kan jij het modem omzetten met de juiste instellingen en controleren of je online komt met de juiste snelheid? Alvast bedankt! 

Heb de Fritz!Box net aangesloten en omgezet, het werkt! 

Thanks! :)

Bekijk origineel

13 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 2 juli 2025

Hoi ​@wissehes, welkom op onze community!

Daar kan ik je zeker bij helpen. Bedankt voor alle gegevens, zou je voor mij alleen nog je huisnummer en geboortedatum willen toevoegen? Dan kan ik je abonnement erbij pakken. Mag ik de registratie op elk moment uitvoeren of spreek je liever een datum/tijdstip af. Als dat laatste het geval is dan ontvang ik graag een privébericht met daarin een aantal data! Alvast bedankt.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 2 juli 2025

Hey ​@Tommie van Odido, thanks! Ik heb mijn profiel geüpdated.

Je mag hem gelijk aanpassen, ik merk het wel wanneer het Huawei doosje er mee ophoudt :)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 2 juli 2025

Ik heb het modemID geregistreerd. Kan jij het modem omzetten met de juiste instellingen en controleren of je online komt met de juiste snelheid? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 2 juli 2025

Heb de Fritz!Box net aangesloten en omgezet, het werkt! 

Thanks! :)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 2 juli 2025

Top, super om te lezen dat het werkt ​@wissehes, nog een prettige middag!  

Deussie
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 juli 2025

Hoi, ​@Tommie van Odido ik heb vanmorgen gebeld met de service afdeling en moest het klachtenformulier invullen om deze te koppelen? gaat dit dan wel goed? kan jij mij anders helpen toevoegen van het modem? Alvast bedankt,

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21816 reacties
  • 5 juli 2025

Hallo ​@Deussie 

Heb je een XGSPON verbinding en een Fritzbox 5590 die je direct op het glasvezel wilt aansluiten? Vul alvast alle privé velden in je community profiel in en zet het modem ID bij info voor de moderators.

Deussie
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 5 juli 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Deussie 

Heb je een XGSPON verbinding en een Fritzbox 5590 die je direct op het glasvezel wilt aansluiten? Vul alvast alle privé velden in je community profiel in en zet het modem ID bij info voor de moderators.

Hoi ​@Waqqas heb ik inmiddels ingevuld :)

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2433 reacties
  • 6 juli 2025

Hoi ​@Deussie, ik wil je graag direct verder helpen! Ik zie alleen een andere geboortedatum staan dan bij ons bekend is. Kan dit kloppen en zou je het willen aanpassen? 

Deussie
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 6 juli 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Deussie, ik wil je graag direct verder helpen! Ik zie alleen een andere geboortedatum staan dan bij ons bekend is. Kan dit kloppen en zou je het willen aanpassen? 

@Ishana van Odido aangepast, zou je willen laten weten wanneer de fritzbox is toegevoegd ? Alvast bedankt voor je hulp. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 7 juli 2025

Hey ​@Deussie, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb de Fritxbox geregistreerd. Kan jij hem omzetten met de juiste instellingen en kun controleren of je online komt met de juiste snelheid? Alvast bedankt!

Deussie
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 7 juli 2025

Hey ​@Deussie, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb de Fritxbox geregistreerd. Kan jij hem omzetten met de juiste instellingen en kun controleren of je online komt met de juiste snelheid? Alvast bedankt!

Hey ​@Tommie van Odido bedankt!, was even stoeien maar bij selecteren tmobile thuis werkte het. snelheid is bekabeld zn 980 mbps, de 1000 red ik niet maar zit aardig in de buurt.

Bedankt voor de hulp.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 8 juli 2025

Fijn om te horen ​@Deussie

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen