Skip to main content
Beantwoord

Daar gaan we weer!! Geen internet meer!!

Waarom heb ik geen internet meer.. Gisteren ook al de hele avond geen internet gehad..grr!!! Glazvezel zou zogenaamd beter moeten werken.. Dit aangemeerd maar weer geen internet.. Slecht hoor.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Klant-1, dit is inderdaad bij ons bekend!

We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte:

Mijn excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2025

Hey ​@Klant-1, dit is inderdaad bij ons bekend!

We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte:

Mijn excuses voor het ongemak!

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 16 juni 2025

Hier ook weer geen internet en dus ook geen televisie. Telefonisch is Odido ook niet bereikbaar 

• is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 16 juni 2025

Hier idem dito...geen telefoon..tv of internet.Dag 2 zonder  dit kan echt niet Odido.

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 juni 2025

Heel Odido is niet bereikbaar, telefonisch niet en via de chat ook niet. Weer geen internet & tv.

SCHANDALIG! 

1 jaar en 4 maanden klant bij Odido:

1. bijna een week geen internet (hadden ze het glasvezel kastje op eigen houtje gedeactiveerd nadat ik mijn internet snelheid naar beneden had gezet via de Odido app. Bijna een week wachten op een monteur en dan via 1 tik op de tablet het kastje activeren). 

2. Abonnement telefonisch met 1 jaar verlengd bij Odido(harstikke dom, had beter over gestapt), wat schetst mijn verbazing? Contract nog niet binnen via de mail en wederom was het glasvezel kastje gedeactiveerd door Odido. 2 dagen zonder internet gezeten. 

3. Gisteravond storing, geen internet & tv. 

4. Vandaag weer storing, geen internet & tv. 

Hiervoor 11 jaar klant geweest bij KPN en werkelijk waar nooit dit soort fratsen meegemaakt.

Tel de resterende maanden af tot einde contract.

Odido, eens en nooit weer!! 

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1525 reacties
  • 16 juni 2025

Even afgezien van dat de storing heel vervelend is… als jullie wel weer internet willen dan is dit op zich wel mogelijk door zelf de DNS server te wijzigen in de router en al je apparaten waarop je internet wilt opnieuw te verbinden (zodat ze die nieuwe DNS instelling krijgen).

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen