Skip to main content
Beantwoord

Onderbroken Verbindings problemen wifi thuis

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

beste Odido, ik ben al mega lang klant bij jullie. ik merk het laatste jaar steeds vaker problemen met de wifi verbinding thuis. De verbinding met de router word vaak verbroken, alle stappen op jullie website doorlopen, ik kan geen ander probleem vinden dat mijn router verouderd is en hierdoor slecht werkt.

Hij is nu 4,5 jaar oud, type ZYKEL T 50. ik meen ook te lezen dat de updates lastiger worden. Graag zou ik een nieuwe router ontvangen, zodat ik niet steeds 5x per dag verbinding problemen ondervind. Graag contact hierover. mvg. DA

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Daan-MLLS 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator de omruil direct voor je kan regelen.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21785 reacties
  • Antwoord
  • 16 juni 2025

Hallo ​@Daan-MLLS 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator de omruil direct voor je kan regelen.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 juni 2025

Beste Waqqas, 

Gegevens zijn ingevuld. 

Ik heb nog geen reactie. 

De router werkt steeds slechter,  ben 10x per dag aan het resetten,  internet valt steeds vaker uit.  Wat gaat de oplossing worden of wanneer kan ik een nieuw modem verwachten? 

Groet DA

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 18 juni 2025

Hoi ​@Daan-MLLS, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen kun surfen op het web. Daarom heb ik je direct een T-56 opgestuurd. Zodra deze onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Kan je mij nog wel een terugkoppeling geven of de T-56 naar behoren werkt? Alvast bedankt! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen