Skip to main content
Beantwoord

Thuis veilig online kan niet activeren/koppelen

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hoi,

Ik lees dat er wel bij meer mensen dit probleem is. Aanvraag 48 uur gelden gedaan, binnen 24 uur mail ontvangen met instructies, modem reset een aantal keren uitgevoerd, flip switch, ONT kastje al een aantal keren van de stroom gehaald, modem ook. IP doorgifte uitgeschakeld, noem het maar op. Helaas zonder resultaat.

Alvast bedankt voor wat raad en daad 😁

Beste antwoord door Sjroep

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Sjroep, dat klopt en gelijk mijn excuses! Er gaat bij ons iets mis qua activatie van nieuwe Thuis Veilig Online aanvragen. Er loopt een incident en een team is druk bezig dit op te lossen. Ik wil je voor nu vragen om geduld, we zijn ermee bezig dit zo snel mogelijk te fiksen!

Hoi ​@Cheyenne van Odido geen probleem. Dan heb ik nog even geduld 😁

Bekijk origineel

27 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Sjroep, dat klopt en gelijk mijn excuses! Er gaat bij ons iets mis qua activatie van nieuwe Thuis Veilig Online aanvragen. Er loopt een incident en een team is druk bezig dit op te lossen. Ik wil je voor nu vragen om geduld, we zijn ermee bezig dit zo snel mogelijk te fiksen!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 14 juni 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hoi ​@Cheyenne van Odido geen probleem. Dan heb ik nog even geduld 😁

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 juni 2025

Bij mij werkt het ook niet. Geen mail ontvangen, maar in de app staat dat ik het kan installeren. Daarna melding dat de router van veilig online niet gedetecteerd kan worden.

Scholleke
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 18 juni 2025

Ik hetzelfde probleem.

Kan router niet detecteren 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 19 juni 2025

@Cheyenne van Odido is er toevallig al iets bekend wanneer er een oplossing komt? We zijn ondertussen weer een paar dagen verder. Kan mij zo voorstellen dat de actieve campagne voor de werving van nieuwe klanten voor dit product op deze manier niet echt een succes gaat worden als ik de veelvoud aan “nieuwe” klanten zie die dit heel graag willen gebruiken maar het product niet kunnen activeren. Ik kan ook niet echt zeggen dat het dan ook veel vertrouwen geeft om na de gratis periode verder betalend te blijven gebruiken. Bedankt alvast om even een update te geven. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 20 juni 2025

Ze zijn er druk mee bezig ​@Sjroep, op dit moment hebben ze nog geen definitieve oplossing hiervoor. Mijn excuses voor het ongemak! 

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 juni 2025

Krijgen we een bericht wanneer het opgelost is.

Scholleke
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 22 juni 2025

@Tinus E 

Dat zit er wel in! Zij hebben er baat bij dat het goed werkt. Tevreden klanten blijven en daar word op verdiend 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 juni 2025

@Tommie van Odido ​@Cheyenne van Odido ik heb een mail ontvangen en gezien in de Odido app dat mijn bestelling verwerkt is en dat ik kan activeren. Ik was even enthousiast maar helaas, wederom teleurgesteld omdat het gewoon niet te activeren valt. Misschien te snel geprobeerd maar ik als klant word van dit soort half bakken betalende oplossingen waarbij de klant ook nog eens een hele hoop “trucjes” moet uithalen (modem reset, modem van de stroom noem het maar op) toch wel een beetje moe.  Dat het wel heel amateuristisch overkomt zal ik dan maar in het midden laten. Ik ga het nog een poging geven, kunnen jullie van op afstand een reset doen, heb bij sommige Posts gelezen dat dit misschien zou kunnen werken? Alvast bedankt voor jullie genomen moeite.

Scholleke
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 25 juni 2025

Bij mij staat nog steeds "ontvangen"

Lijkt een moeilijk geval te zijn. 

Scholleke
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 28 juni 2025

Wanneer je de promotie van Thuis Veilig Online leest staat er letterlijk dat het een geavanceerde oplossing is om je thuisnetwerk te beveiligen.

Kennelijk is het zo geavanceerd dat de makers van T Secure en de mensen van Odido niet weten hoe een probleem opgelost moet worden.

Ik heb niet geen aan een abonnement die niet werkt maar kan deze nu ook niet afbestellen. 

Wil het graag wel weer bestellen als het werkt maar dit is natuurlijk helemaal niks. ik hoop dat iemand mij kan helpen om het contract te zeggen voor thuis veilig online.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Scholleke, excuus! Het loopt inderdaad nog. Wil je de aanvraag annuleren? Laat het weten, dat kan ik voor je doen!

@Sjroep Ik begrijp je en het spijt me voor het wachten. Wil je een modem reset? Dat kan ik voor je doen, maar kan je ook gemakkelijk zelf doen via de reset knop aan de achterkant. Wil je dat ik het doe, vergeet dan niet om eerst jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel te plaatsen!

Scholleke
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 29 juni 2025

@Cheyenne van Odido 

Heel graag opzeggen.Maar ik wil het abonnement heel graag. Laat ajb even weten wanneer het goed is.

Fijn weekend 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Scholleke, ik begrijp het! Ik heb de annulering meteen geregeld, de aanvraag voor Thuis Veilig Online loopt niet meer. Je krijgt nog een bevestiging per e-mail!

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 juni 2025

Mag ik er vanuit gaan zolang het niet werkt dit ook niet in rekening wordt gebracht 

Scholleke
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 29 juni 2025

@Cheyenne van Odido 

Hartelijk dank. 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 juli 2025

Beste Odido. Sinds gisteren zit ik ook op de community site ivm een herkenbaar probleem, nml de router van thuis veilig online kan niet gedetecteerd worden. Dit probleem heb ik ca 2 maanden telefonisch doorgegeven aan Odido. Met Odido alle “herstelstappen” doorlopen, echter geen resultaat. Odido zou het melden aan F-secure, echter niets meer vernomen. Het abonnement loopt al vanaf maart 2024 maar kwam er dus een paar maanden geleden, na een check, toevallig achter dat het niet en vermoedelijk nooit heeft gewerkt. Ik wil het graag opgelost hebben. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 2 juli 2025

Hoi ​@Michel1958, welkom op onze community!

Ik wil dit graag voor je nakijken zodat je hier gebruik van kunt maken. Zou je voor mij je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik het meteen voor je onderzoeken. Alvast bedankt! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 2 juli 2025

Beste Tommie. Ik heb de gevraagde info in mijn profiel gezet. Ik hoor graag. Bedankt alvast.

Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@Michel1958, welkom op onze community!

Ik wil dit graag voor je nakijken zodat je hier gebruik van kunt maken. Zou je voor mij je profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dit doe je door rechtsboven op je avatar te klikken → Mijn Profiel → Bewerk Profiel. Als je mij dan hier een seintje geeft dan ga ik het meteen voor je onderzoeken. Alvast bedankt! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 3 juli 2025

Hoi ​@Michel1958, bedankt voor het aanvullen van je gegevens.

Ik heb een reprovisie uitgevoerd op het modem, dit zorg ervoor dat het product opnieuw verzonden wordt. Kan jij het modem voorzien van een harde factory reset door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker? Als hij helemaal weer is opgestart, kun je het dan nogmaals uitproberen? Als het goed is moet hij hem dan pakken! Laat je mij weten of dit gelukt is?  

Scholleke
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 3 juli 2025

Hi ​@Tommie van Odido 

Wil jij met dit bericht nu stellen dan veilig thuis online nu wel werkt wanneer je dit besteld?

Blijft de status niet meer hangen in besteld?

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 juli 2025

Beste Tommie/Odido. Bedankt voor je hulp. De router wordt nu herkend en thuis veilig online lijkt te werken. Zojuist heb ik met Odido ook de restitutie kunnen regelen. Met vriendelijke groeten Michel. 

Scholleke
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 3 juli 2025

@Cheyenne van Odido 

@Tommie van Odido 

Bij mij hangt het weer op besteld.

Is dit wel juist geëscaleerd naar F-Secure.?

Kan mij bijna niet voorstellen dat dit goed is aangekomen. Duurt namelijk beschamend lang!?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14854 reacties
  • 4 juli 2025

Hey ​@Scholleke, ik zie dat hij bij jou inderdaad nog blijft hangen. Nu zie ik ook dat de klantenservice inmiddels een ticket heeft aangemaakt. Onze technische dienst zal dit spoedig verhelpen! 

Scholleke
  • is een Top Poster
  • 31 reacties
  • 7 juli 2025

Hoi ​@Tommie van Odido 

Er niet mij toch iets van het hart.

Inderdaad is er een ticket aangemaakt maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Speelt al sinds 17 Juni!

Waarom word het niet opgelost? Het gaat hier om netwerkbeveiliging, virus beveiliging etc.

Is toch beschamend dat dit, in mijn geval al loopt sinds 17 Juni.

Lijkt wel.of het niemand interesseert daar. 

Mijn vragen zijn.

1. Wie gaat het oplossen Odido of F secure

2. Wanneer is het uiterlijk opgelost.

3. Wil je voor nu het abonnement er uit halen. Werkt toch niet 

4. Welke leidinggevende kan ik gaan aanschrijven omdat ik het gevoel heb dat deze issue en mijn vragen niet serieus genomen wordt.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen