Skip to main content
Beantwoord

mesh systeem maken

Goedenavond. 

Ik wil thuis een mesh systeem maken. Hiervoor heb ik 2 Deco AX1500 gekocht. Mij werd verteld om de wifi uit te zetten van de Zyxel T-56 en dat het vrij simpel is

Ik heb alles bekabelt aan gesloten. Vanaf de nokia glasvezel naar de Zyxel T-56 naar de eerste deco vanaf de eerste naar de twee en vanaf de tweede naar mij computer. De deco geïnstalleerd zoals het moet via de app, maar helaas geen wifi of internet op me computer. Weet iemand hoe dit op te lossen is? 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Eric vissers 

Kies eens in de Deco app voor opérating mode Acces Point Mode en herstart hem daarna.

Je kan ook 1 Deco op de Nokia aansluiten ipv de Zyxel. Ga daarna in de Deco app naar more, advanced, IPTV/VLAN, schakel dit in, mode custom, internet VLAN 300 en priority 0, sla dit op en herstart de Nokia.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21690 reacties
  • Antwoord
  • 19 mei 2025

Hallo ​@Eric vissers 

Kies eens in de Deco app voor opérating mode Acces Point Mode en herstart hem daarna.

Je kan ook 1 Deco op de Nokia aansluiten ipv de Zyxel. Ga daarna in de Deco app naar more, advanced, IPTV/VLAN, schakel dit in, mode custom, internet VLAN 300 en priority 0, sla dit op en herstart de Nokia.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 mei 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@Eric vissers 

Dankuwel voor de reactie werkte direct 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen