Goedemorgen,
Ik maak al enkele jaren gebruik van een self hosted Wireguard VPN verbinding over UDP poort 51820. Dit heeft tot heden altijd zonder problemen gewerkt.
Vanmorgen constateerde ik dat mijn verbinding niet online kwam door een mislukte handshake. Mijn verwachting was dat mijn server een verstoring had of mogelijk mijn vaste glasvezel verbinding eruit lag. Echter blijkt dit niet het geval.
Bij aankomst op kantoor en daar verbonden te zijn op het WiFi komt mijn VPN direct online. Als ik vanaf de glasvezel lijn een ping / tracert uitvoer is mijn server bereikbaar en de VPN werk naar behoren. Echter zodra ik een hotspot opzet vanaf mijn Android toestel kan ik niet meer pingen en komt mijn tracert niet eens meer langs de eerste hop.
Dit probleem is sinds vandaag ontstaan en er zijn geen veranderingen geweest aan mijn kant.
Graag hoor ik of er aan de kant van Odido veranderingen zijn doorgevoerd / of dit probleem bekend klinkt. In een PM kan ik jullie voorzien van mijn server IP en DDNS voor verder onderzoek als nodig.