Skip to main content

Geen internet, los lampje knippert op mediaconvertor

• 19 februari 2025
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Plots geen internet meer, alles gereset volgens stappenplan echter blijft het LOS lampje rood langzaam knipperen. Dit is erg frustrerend. Hopelijk wordt het snel opgelost. 

Uitgelichte reactie

20 februari 2025

Hoi ​@Ralf321, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Nu ben ik direct voor je gaan kijken maar toen zag ik dat de klantenservice al een monteur voor je heeft aangestuurd. Guidion komt morgen al zie ik. Zou je mij een terugkoppeling willen geven na dat de monteur geweest is? Dan weet ik meteen of het opgelost is of niet. Alvast bedankt. 

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 20 februari 2025

Hoi ​@Ralf321, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online bent. Nu ben ik direct voor je gaan kijken maar toen zag ik dat de klantenservice al een monteur voor je heeft aangestuurd. Guidion komt morgen al zie ik. Zou je mij een terugkoppeling willen geven na dat de monteur geweest is? Dan weet ik meteen of het opgelost is of niet. Alvast bedankt. 

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 25 juni 2025

.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen