Inmiddels ben ik sinds november bezig om een reactie te krijgen. Ik heb in December, en in Januari een klacht ingediend maar daar komt maar geen reactie op. Ik ben 1x gebeld, met een voicemail waarin werd gezegd “als je nog vragen hebt neem dan maar contact op” terwijl mijn lijst met klachten en dingen die fout zijn gegaan steeds maar groter word. Ik wil gewoon een reactie via het medium dat ik heb gekozen om de klacht in te dienen.
Inmiddels na veel pijn en moeite heb ik een klik en klaar abonnement weten op te zeggen (wat een van de vragen was) maar daar zit ik dan weer een maand aan vast. Terwijl ik het ding niet eens uit de verpakking heb gehaald en dus ook niet eens geactiveerd heb. Ik ga hier sowieso niet voor betalen.
Voor de duidelijkheid, mijn meest recente klacht, met de meeste dingen die er zijn fout gegaan is te vinden onder ticketnummer: 75556973
Klantenservice reageert niet
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi
Ik lees dat het niet lekker is verlopen met de oplevering van je Glasvezel abonnement. Inderdaad, qua oplevering is een datum soms lastig te bepalen. Wij zijn hierin afhankelijk van het werk en planning van de netwerkbeheerder en dit kan opschuiven. Je had een los abonnement waar al een opzegging voor stond (Glasvezel op 29-11 aangevraagd, opzegging DSL per 29-11 in het systeem gezet voor 06-02-2025). Hiermee loop je het risico zonder verbinding te zitten en ik zal dan ook de collega die dit heeft geregeld aanschrijven dat dit ook anders kan. Normaal gaat dit namelijk aan een gesloten en zit je niet zonder verbinding, maar dat is in het geval van een migratie naar Glasvezel binnen je DSL abonnement. Dan gaat dit geautomatiseerd. Omdat jij een losse Glasvezel aanvraag had, moeten we er scherp op zijn dat de overstap goed verloopt. Sorry dat dit niet zo is gegaan!
Ik zie dat voor de tussentijd Klik&Klaar hebt gekregen maar hier geen gebruik van hebt gemaakt. Je dient ook zeker weten niet te betalen voor een maand aan kosten. Ik zie hier dat mijn collega Teresa de opzegging heeft geregeld. Er zouden daarom géén kosten in rekening moeten worden gebracht. Is dit toch het geval? Trek hier dan meteen aan de bel. Ik streep deze dan weg, zodat je deze situatie achter je kan laten!
Heb je voor mij nog vragen? Laat ze mij dan weten. Om sorry te zeggen voor deze verwelkoming op ons Glasvezel netwerk, heb ik iets speciaals voor je gedaan. Dit staat binnen enkele dagen voor de deur!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.