Skip to main content
Beantwoord

Klantenservice reageert niet

• 10 februari 2025
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Inmiddels ben ik sinds november bezig om een reactie te krijgen. Ik heb in December, en in Januari een klacht ingediend maar daar komt maar geen reactie op. Ik ben 1x gebeld, met een voicemail waarin werd gezegd “als je nog vragen hebt neem dan maar contact op” terwijl mijn lijst met klachten en dingen die fout zijn gegaan steeds maar groter word. Ik wil gewoon een reactie via het medium dat ik heb gekozen om de klacht in te dienen.

Inmiddels na veel pijn en moeite heb ik een klik en klaar abonnement weten op te zeggen (wat een van de vragen was) maar daar zit ik dan weer een maand aan vast. Terwijl ik het ding niet eens uit de verpakking heb gehaald en dus ook niet eens geactiveerd heb. Ik ga hier sowieso niet voor betalen.

Voor de duidelijkheid, mijn meest recente klacht, met de meeste dingen die er zijn fout gegaan is te vinden onder ticketnummer: 75556973

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@TvK1987, bedankt voor het starten van dit topic. Om te beginnen wil ik gelijk sorry zeggen voor het feit dat je slecht in contact komt met ons. Dat is verre van de bedoeling. Ik ben wel heel benieuwd hoe je steeds contact opneemt, is dat bijvoorbeeld het contactformulier? Reactie hierop duurt inderdaad een poos door de drukte, maar zo lang mag het niet duren. Laten het contact vanaf nu tussen ons houden, via de Community staat ons Webcare team voor je klaar en komen we er altijd zo snel mogelijk aan!

Ik lees dat het niet lekker is verlopen met de oplevering van je Glasvezel abonnement. Inderdaad, qua oplevering is een datum soms lastig te bepalen. Wij zijn hierin afhankelijk van het werk en planning van de netwerkbeheerder en dit kan opschuiven. Je had een los abonnement waar al een opzegging voor stond (Glasvezel op 29-11 aangevraagd, opzegging DSL per 29-11 in het systeem gezet voor 06-02-2025). Hiermee loop je het risico zonder verbinding te zitten en ik zal dan ook de collega die dit heeft geregeld aanschrijven dat dit ook anders kan. Normaal gaat dit namelijk aan een gesloten en zit je niet zonder verbinding, maar dat is in het geval van een migratie naar Glasvezel binnen je DSL abonnement. Dan gaat dit geautomatiseerd. Omdat jij een losse Glasvezel aanvraag had, moeten we er scherp op zijn dat de overstap goed verloopt. Sorry dat dit niet zo is gegaan!

Ik zie dat voor de tussentijd Klik&Klaar hebt gekregen maar hier geen gebruik van hebt gemaakt. Je dient ook zeker weten niet te betalen voor een maand aan kosten. Ik zie hier dat mijn collega Teresa de opzegging heeft geregeld. Er zouden daarom géén kosten in rekening moeten worden gebracht. Is dit toch het geval? Trek hier dan meteen aan de bel. Ik streep deze dan weg, zodat je deze situatie achter je kan laten!

Heb je voor mij nog vragen? Laat ze mij dan weten. Om sorry te zeggen voor deze verwelkoming op ons Glasvezel netwerk, heb ik iets speciaals voor je gedaan. Dit staat binnen enkele dagen voor de deur!

Bekijk origineel

2 reacties

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 februari 2025

Ter info, alle punten in het bovengenoemde ticketnummer:

Ik ben erg ontevreden over hoe het hele proces rondom mijn glasvezel internet is gegaan. Ik heb al meerdere malen een vraag naar jullie gestuurd, en geen een keer een reactie gehad, niet binnen 6 dagen, niet binnen een maand zelfs. Ik heb inmiddels meerdere keren met jullie gebeld, met daarbij letterlijke beloftes dat dingen niet fout zouden gaan en vorige week ging alles toch fout.
Inmiddels is het glasvezel internet geregeld en gemaakt, maar bij iedere stap moest ik het regelen en kreeg ik niet de service die je zou verwachten als klant met meerdere abonnementen en een jarenlange connectie. 
Even een lijstje met dingen die fout zijn gegaan:
- Bij het afsluiten van het glasvezelabonnement werd er door de onzekerheid van wanneer de aansluiting gemaakt kon worden me beloofd dat er overlap zou zijn tussen mijn DSL internet (bij Odido) en mijn glasvezel (ook bij Odido) alleen nog geen uur na dat telefoongesprek kreeg ik een mail dat de datums toch veranderd waren (automatisch proces?!) 
- Ik heb meteen contact gezocht hierover dat ik toch graag zou willen dat die beloofde overlap er zou zijn, geen reactie gehad (inmiddels 1,5 maand geleden)
- Ik heb nogmaals contact gezocht hierover (inmiddels een maand geleden) maar wederom geen reactie.
- Ik heb telefonisch contact gehad, er werd letterlijk beloofd, dat mijn internet niet stopgezegd zou worden voordat er een glasvezel verbinding aangesloten zou zijn. Ik nam deze belofte maar aan, hier is een extra notitie van gemaakt dat ik het "erg spannend vond, en niet vertrouwde" 
- Ik kreeg spontaan een mail met "neem je contact met ons op" want de netwerkpartner zou hebben gezegd dat ik geen glasvezel meer wilde... Wat niet waar is, en ik ben ook NIET gebeld door de netwerkpartner.
- Telefonisch contact gehad en een nummer doorgekregen die me verder zou kunnen helpen, nummer gebeld, maar omdat ze MIJ nog niet gebeld hadden, konden ze toch nog geen afspraak maken... Hoe de fuck kan dat vorige punt dan!? Moest maar wachten tot na de kerst/nieuwjaarsperiode.
- DSL werd op 6 januari toch gewoon stopgezet, ondanks de beloftes.
- Bij telefonisch contact op 6 januari kon er "niks gedaan worden aan het DSL verhaal" terwijl ik wel een mail heb waarin letterlijk staat "wil je toch niet opzeggen, neem dan even contact met ons op" Na veel moeite werd er toch naar oplossingen voor nu gekeken. Ineens kon er wel via via contact gemaakt worden met de netwerkpartner, en ineens kon er die dag nog wel iemand langskomen voor de aansluiting in huis te maken. Voor de tussentijd werd er een 5G, klik en klaar router geregeld, deze is te laat aangekomen en daar had ik dus niks meer aan.
- In de tussentijd kon ik amper thuis werken, mijn lampen niet eens normaal aan doen en heb ik zowat al het vertrouwen verloren in Odido als bedrijf.
- Inmiddels probeer ik gewoon de simpele vraag te stellen hoe ik in godsnaam die 5G klik en klaar terug kan sturen, maar moet ik weer in de wachtrij gaan staan aan de telefoon.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2693 reacties
  • Antwoord
  • 11 februari 2025

Hi ​@TvK1987, bedankt voor het starten van dit topic. Om te beginnen wil ik gelijk sorry zeggen voor het feit dat je slecht in contact komt met ons. Dat is verre van de bedoeling. Ik ben wel heel benieuwd hoe je steeds contact opneemt, is dat bijvoorbeeld het contactformulier? Reactie hierop duurt inderdaad een poos door de drukte, maar zo lang mag het niet duren. Laten het contact vanaf nu tussen ons houden, via de Community staat ons Webcare team voor je klaar en komen we er altijd zo snel mogelijk aan!

Ik lees dat het niet lekker is verlopen met de oplevering van je Glasvezel abonnement. Inderdaad, qua oplevering is een datum soms lastig te bepalen. Wij zijn hierin afhankelijk van het werk en planning van de netwerkbeheerder en dit kan opschuiven. Je had een los abonnement waar al een opzegging voor stond (Glasvezel op 29-11 aangevraagd, opzegging DSL per 29-11 in het systeem gezet voor 06-02-2025). Hiermee loop je het risico zonder verbinding te zitten en ik zal dan ook de collega die dit heeft geregeld aanschrijven dat dit ook anders kan. Normaal gaat dit namelijk aan een gesloten en zit je niet zonder verbinding, maar dat is in het geval van een migratie naar Glasvezel binnen je DSL abonnement. Dan gaat dit geautomatiseerd. Omdat jij een losse Glasvezel aanvraag had, moeten we er scherp op zijn dat de overstap goed verloopt. Sorry dat dit niet zo is gegaan!

Ik zie dat voor de tussentijd Klik&Klaar hebt gekregen maar hier geen gebruik van hebt gemaakt. Je dient ook zeker weten niet te betalen voor een maand aan kosten. Ik zie hier dat mijn collega Teresa de opzegging heeft geregeld. Er zouden daarom géén kosten in rekening moeten worden gebracht. Is dit toch het geval? Trek hier dan meteen aan de bel. Ik streep deze dan weg, zodat je deze situatie achter je kan laten!

Heb je voor mij nog vragen? Laat ze mij dan weten. Om sorry te zeggen voor deze verwelkoming op ons Glasvezel netwerk, heb ik iets speciaals voor je gedaan. Dit staat binnen enkele dagen voor de deur!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen