Skip to main content

Modem DX5401-B0

• 1 februari 2025
  • 8 reacties
  • 45 Bekeken

Kosmopoliet

Ik wil de schijf die ik heb aangesloten op de usb van de DX5401-B0 gebruiken  als opslag voor mijn Dahua IP camera buiten, de camera is verbonden met een vaste netwerkkabel aan het modem, welke gegevens vul ik in bij de Camerasetup?, de map die ik heb gemaakt voor de camera op de usb schijf is genaamd  Dahua, ik neem aan dat ik NAS moet kiezen? I.V.M het stelen van de cam heb ik altijd alle gegevens en beelden op de schijf in plaats van op een interne micro sd kaart die dan samen met de cam verloren gaat. Allen wederom dank voor het mee kijken en mee denken, groet, Dummy.

Uitgelichte reactie

1 februari 2025

Ik weet niet hoe het zit met de T54 maar de schrijf snelheid van USB bij de T56 is slechts 1Mbps. Zou je voor je camera niet meer schrijfsnelheid nodig hebben????

Heb je reeds een share ingesteld in de router zodat je die kunt zien op je netwerk? Zie je hem bijvoorbeeld op je PC als je over het netwerk bladert (je kunt \\ip-van-router in de adresbalk tikken).

Als dat allemaal in orde is kun je in de camera kiezen voor Samba-share en de ip en sharenaam van de share opgeven. Bij de T56 is de sharenaam iets als (usb1_sda1)sharenaam.

( dit kun je bekijken via de explorer of via een cmd/console scherm met net view \\ip-van-router )

8 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1127 reacties
  • 1 februari 2025

Ik weet niet hoe het zit met de T54 maar de schrijf snelheid van USB bij de T56 is slechts 1Mbps. Zou je voor je camera niet meer schrijfsnelheid nodig hebben????

Heb je reeds een share ingesteld in de router zodat je die kunt zien op je netwerk? Zie je hem bijvoorbeeld op je PC als je over het netwerk bladert (je kunt \\ip-van-router in de adresbalk tikken).

Als dat allemaal in orde is kun je in de camera kiezen voor Samba-share en de ip en sharenaam van de share opgeven. Bij de T56 is de sharenaam iets als (usb1_sda1)sharenaam.

( dit kun je bekijken via de explorer of via een cmd/console scherm met net view \\ip-van-router )

Kosmopoliet
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 1 februari 2025

Hallo rvk01,

Ik ga eens wat stoeien, ik laat u wat weten, groet.

Kosmopoliet
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 1 februari 2025

Hallo rvk01,

Share map op schijf gemaakt en Netwerkverbinding in Windows 11 gemaakt, nu allen nog in de CameraSteup van de camera invoeren met welke gegevens?, groet.

Kosmopoliet
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 1 februari 2025

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1127 reacties
  • 1 februari 2025

Dan moet je in de camera kijken of je buiten NFS ook iets als Samba hebt staan. Ip is dan de router en share is (usb1_sda1)Dahua

Kosmopoliet
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 1 februari 2025

Hallo rvk01,

Dit zijn de opties in de CameraSetup, dank u, groet.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1127 reacties
  • 1 februari 2025

Bij het eerste plaatje is het SMB (Samba).

Ik hoop dat de camera SMB2 ondersteund want ik weet niet of de router SMB1 of 2 doet.

Kosmopoliet
  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 1 februari 2025

Hallo rvk01,

Dit zijn de opties, kijken of het werkt, laat het u weten, dank u, groet.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen