Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel modem/tussenstation rood lampje (los)

• 23 december 2024
  • 7 reacties
  • 123 Bekeken

• is een Master Poster
  • 17 reacties

Goedemiddag,

Vorige week is een monteur van Guidion geweest om mijn glasvezel modem te installeren. Alles aangesloten en wachtende op dat de behorende lampjes zouden branden. 1 lampje bleef steeds groen knipperen die eigenlijk constant hoort te branden als de verbinding goed is, niet het geval. Monteur moest naar wijkcentrale om het te activeren. Dit is 2 dagen erna gebeurt na een lichtpen te hebben aangesloten bij mij. Na dit te hebben gedaan was het probleem nog steeds niet opgelost en knipperde het lampje nog steeds groen. Hij heeft even lopen bellen met Guidion om wat dingen te laten checken en alles was goed volgens hen. Monteur een melding gemaakt bij Odido zelf en daar heb ik een mail over ontvangen dat het is doorgezet naar de technische dienst en het even kan duren voordat het wordt opgepakt. Gisteren avond even gekeken naar het modem en ineens knippert een rood lampje ernaast (los). Wat is er gebeurd en of is de technische dienst er mee bezig?

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Çuki, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega's van de technische dienst hier nog mee bezig zijn voor je. Zodra er een update is, zullen wij je hier gelijk over informeren, we houden je op de hoogte! 

Bekijk origineel

7 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 24 december 2024

Hi ​@Çuki, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat mijn collega's van de technische dienst hier nog mee bezig zijn voor je. Zodra er een update is, zullen wij je hier gelijk over informeren, we houden je op de hoogte! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 27 december 2024

Middag,

Ik wacht het af en hoop dat het zo snel mogelijk wordt opgelost. 

Het rode lampje (los) brand ieder geval niet meer en is het lampje (pon) ernaast weer gaan knipperen. Alleen moet die natuurlijk blijven branden, maar nog niet het geval. 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1684 reacties
  • 27 december 2024

Hi ​@Çuki, ik zie dat mijn collega's hiermee bezig zijn voor je, wat de verandering in de lampjes kan verklaren. Wel loopt het onderzoek nog en is het probleem nog niet helemaal opgelost. Zodra er een concrete update is, laten we dit aan je weten! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 4 januari 2025

Middag,

duurt dit nog lang? Want vind dit wel heel lang duren nu! 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2395 reacties
  • 5 januari 2025

Hoi ​@Çuki, de technische dienst zal het morgen verder oppakken. De verwerkingstijd is op dit moment twee werkdagen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 13 januari 2025

Goedemorgen,

Oke het laatste berichtje is nu een week geleden en nog steeds niks? Hoe is het mogelijk dat het zo lang duurt om iets op te lossen waarvan alles al is aangesloten maar geen signaal krijgt? Jullie begrijpen toch wel dat je hiermee geen tevreden klanten behoud. Ik krijg gewoon de neiging om het allemaal op te zeggen uiteindelijk!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 2982 reacties
  • 14 januari 2025

Hi ​@Çuki, ik begrijp je gevoel. De zaak is intern doorgezet naar een speciale afdeling die dit dient op te lossen. Omdat er nog geen oplossing is, ga ik het voor je na. Hopelijk kom ik vandaag terug met meer informatie. Je hoort van mij!

Update: je zal zo worden gebeld om het een en ander na te lopen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen