Skip to main content
Beantwoord

Ik wil mijn ZyXEL VMG8825-T50 graag omruilen voor een T56

• 13 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

Ik heb sinds 2020 glasvezel en wil nu graag WPA3 en Wifi6 kunnen benutten. hopelijk is het verbruik ook wat lager.

Beste antwoord door eric

De t56 routers zijn tot eind november niet meer beschikbaar.  Je kunt wel een eigen router gebruiken met wpa3.

Bekijk origineel

5 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9318 reacties
  • Antwoord
  • 13 oktober 2024

De t56 routers zijn tot eind november niet meer beschikbaar.  Je kunt wel een eigen router gebruiken met wpa3.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 oktober 2024
eric schreef:

Bedankt voor je reactie. Zou je me op de wachtlijst kunnen zetten? 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 15 oktober 2024

Super bedankt voor je begrip! @f.jagerman Er is geen specifieke wachtlijst. Echter als je tegen die tijd nog een bericht stuurt in dit topic, zorg ik er natuurlijk meteen voor dat het modem jouw kant op komt! 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 december 2024

Ik wil graag opnieuw een verzoek indienen voor een T56 modem. Alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14746 reacties
  • 2 december 2024

Ik heb je een T-56 opgestuurd ​@f.jagerman! Deze zal spoedig arriveren, zodra hij onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier ermee.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen