Skip to main content

Hulp bij instellen NETGEAR RS300

  • 29 juli 2024
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb door traag en onstabiel internet ervoor gekozen een eigen modem aan te schaffen, dit is de Nighthawk RS300 geworden. 

Ik heb via de Odido klantenservice een lijst aan instellingen gemaild gekregen maar ik kom er niet helemaal uit. 

Situatie; ik kan momenteel inloggen op mijn Nighthawk modem maar ik krijg nog geen internet (internet icoontje is oranje). Ik heb direct na het installeren van de modem de VLAN ingesteld op 300 zoals op dit topic aangegeven; 

 

Echter heb ik nog steeds geen internet. 

Ik heb de volgende instellingen ingevoerd, zit hier mogelijk een fout in? Of moet ik bij WAN ook nog wat instellingen veranderen?

De inlog gegevens die ik van Odido heb ontvangen heb ik ingevuld bij Gebruikersnaam en wachtwoord, er staat ook indien vereist service provider. Moet hier ook iets worden ingevuld?

 

Moet ik bij MAC adres het adres van de computer of van de router gebruiken?

Alvast bedankt!

 

 

Uitgelichte reactie

29 juli 2024

Hallo @MrBowser 

Heb je een zakelijke aansluiting of een particuliere aansluiting?

Dit is een forum voor particulieren, voor zakelijke aansluitingen kun je contact opnemen met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112.

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21688 reacties
  • 29 juli 2024

Hallo @MrBowser 

Heb je een zakelijke aansluiting of een particuliere aansluiting?

Dit is een forum voor particulieren, voor zakelijke aansluitingen kun je contact opnemen met de zakelijke klantenservice op telefoonnummer 0800 7112.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen