Skip to main content
Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5


Goedemorgen, ik krijg bovenstaande foutcode. Zie dat ik niet de enige ben. Verzoek aan jullie om de update ook naar mijn modem te pushen, zodat ik weer kan gamen. 
 

alvast bedankt. 

Beste antwoord door Jordi214

Tommie van Odido schreef:

Hi @Jordi214, welkom op onze Community!

Dit komt door de nieuwe firmware op de T-50, de B24. Door een foutje van Zyxel is de UPnP fix niet meegenomen. We weten ervan en zijn het aan het oplossen. Ik heb UPnP voor je uitgeschakeld op het modem. Je zou weer moeten kunnen gamen!

 

Goedemiddag Tommie, ik heb hem getest en kom inderdaad weer op de servers. Dank voor het snelle handelen en een fijn weekend.

Bekijk origineel

13 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21669 reacties
  • 7 juni 2024

Hallo @Jordi214 

Heb je een Zyxel-T56? Als je via je browser naar 192.168.1.1 gaat en inlogt met admin en het Login Password dat achter de router staat, welke firmware versie zie je staan bij systeeminformatie?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 juni 2024

Goedemorgen, deze pagina kan ik niet bereiken door mijn vpn en instellingen. Zou jij dit kunnen checken?


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21669 reacties
  • 7 juni 2024

@Jordi214 

Nee, als klant kan ik dat niet checken voor je maar zou je dan even je VPN uit kunnen zetten en staat je klantnummer in je community profiel zodat een moderator je dan direct kan helpen?


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 7 juni 2024

Het lukt mij helaas niet om in te loggen op die pagina…


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21669 reacties
  • 7 juni 2024

@Jordi214 

Je zou eerst een fabrieksreset kunnen uitvoeren door het resetknopje achter de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, daarna zou het weer moeten werken.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14708 reacties
  • 7 juni 2024

Hi @Jordi214, welkom op onze Community!

Dit komt door de nieuwe firmware op de T-50, de B24. Door een foutje van Zyxel is de UPnP fix niet meegenomen. We weten ervan en zijn het aan het oplossen. Ik heb UPnP voor je uitgeschakeld op het modem. Je zou weer moeten kunnen gamen!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 7 juni 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @Jordi214, welkom op onze Community!

Dit komt door de nieuwe firmware op de T-50, de B24. Door een foutje van Zyxel is de UPnP fix niet meegenomen. We weten ervan en zijn het aan het oplossen. Ik heb UPnP voor je uitgeschakeld op het modem. Je zou weer moeten kunnen gamen!

 

Goedemiddag Tommie, ik heb hem getest en kom inderdaad weer op de servers. Dank voor het snelle handelen en een fijn weekend.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14708 reacties
  • 7 juni 2024

Fijn om te horen @Jordi214, jij ook een prettig weekend! 😉

 

P.S. Ik verwacht nu wel een win.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 juni 2024

Hai @Tommie van Odido , ik heb hetzelfde probleem met mijn zyxel T-50 .

zouden jullie mij willen helpen?

ik heb net all een reset gedaan achterop de modem met een een peperklip , helaas werkt dat niet voor mij 

 


Forum|alt.badge.img+2
  • is een Top Poster
  • 113 reacties
  • 9 juni 2024
CharlesCr7 schreef:

Hai @Tommie van Odido , ik heb hetzelfde probleem met mijn zyxel T-50 .

zouden jullie mij willen helpen?

ik heb net all een reset gedaan achterop de modem met een een peperklip , helaas werkt dat niet voor mij 

 

Je kan upnp ook zelf vrij eenvoudig uitzetten om dit op te lossen. Zie het antwoord op dit topic voor uitleg:

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 juni 2024

@Tommie van Odido , helaas kan ik niet inloggen . Heb ook de stappen doornomen die u als topic aangaf .

 

ik bel vanmiddag zelf wel en laat dit naar boven komen . Dat het een en het ander niet lukt

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14708 reacties
  • 10 juni 2024

Hi @CharlesCr7, goed dat je dit aangeeft.

Een factory reset helpt vaak om in te kunnen loggen. Voor nu heb ik UPnP voor je uitgeschakeld op het modem. Als het goed is moet je weer online kunnen komen! 


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 857 reacties
  • 14 juni 2024

Hi @CharlesCr7 & @Jordi214

Ik heb zojuist bij jullie de software met de fix geinstalleerd en Upnp weer aangezet. Kunnen jullie laten weten of alles weer werkt. Thanks! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen