Skip to main content
Beantwoord

Foutcode HUENEME-NEGEV Call of Duty PS5


Sinds dat wij naar odido zijn overgestapt werkt call of duty niet meer bij ons, ik zie bij andere dat ze een firmware update nodig hebben en ik zou willen vragen of wij die ook kunnen krijgen?

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @Maarten van den Broek, ik heb je gelijk op de lijst gezet om de nieuwe update te ontvangen. Deze zal spoedig naar je gepusht worden! 

Bekijk origineel

9 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2024

Hi @Maarten van den Broek, ik heb je gelijk op de lijst gezet om de nieuwe update te ontvangen. Deze zal spoedig naar je gepusht worden! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 maart 2024

Hallo, ik heb dezelfde problemen met call of duty.

onlangs nieuwe modem van Odido (T-56), geeft constant aan fout melding hueneme. Wat moet ik doen?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 18 maart 2024

@HenkvdHoogen Je hoeft zelf niks meer te doen, ik heb je gelijk op de lijst gezet! Ik verwacht dat je de update later vandaag of morgen zult ontvangen.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 18 maart 2024

@Teresa van Odido Zou je mij ook op de lijst willen zetten? Vriendelijk bedankt. 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 18 maart 2024

@w.chayoua Je staat op de lijst! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 maart 2024
Maarten van den Broek schreef:

Sinds dat wij naar odido zijn overgestapt werkt call of duty niet meer bij ons, ik zie bij andere dat ze een firmware update nodig hebben en ik zou willen vragen of wij die ook kunnen krijgen?

ik heb hier precies hetzelfde probleem met de tekst ,foutcode-hueneme-negev zou er voor mijn ook gekeken kunnen worden? alvast bedankt ervoor :D want wil graag spelen!

 

Gr. Daniël


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 maart 2024

zou ik ook op de lijst gezet kunnen worden want ik ben die melding ook wel zat, heb al tijden niet gespeeld erdoor en als de mogelijkheid er is wil ik graag wel weer kunnen spelen!

 

Gr. Daniël


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 maart 2024

Goedemiddag ik ervaar de zelfde problemen nu al dagen sinds ik bij odido zit 

en kan de uPnP niet uitzetten inloggen is ook niet eens mogelijk ik zou graag ook de firmware update willen

avast bedankt

 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @Danieltje1234 en @Campa1998, jullie staan bij deze beide op de lijst! Vermoedelijk worden jullie morgen middag overgezet. Het modem valt dan voor een paar minuten uit en start zelf weer op! 😁


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen