Ons internet doet het ineens niet meer, zie foto’s voor welke lampjes er branden en niet branden. Op de conventer branden 2 lampjes oranje ipv geel
wat gaat er mis? Kan er een monteur langs komen? Alles al geprobeerd en de reset etc. Maar het blijft zoals op de foto’s.stekkers etc zitten allemaal goed. Morgen weer thuis werken maar dit lukt zo niet … :(
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @Joanme, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact met ons hebt opgenomen en hier vandaag een monteur voor langs komt! Ik duim met je mee dat de monteur de oorzaak hiervan snel kan vinden, zodat jij weer zorgeloos van jouw diensten gebruik kan maken! Hou je me op de hoogte nadat de monteur langs is geweest?
Hi @Joanme, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat je inmiddels al contact met ons hebt opgenomen en hier vandaag een monteur voor langs komt! Ik duim met je mee dat de monteur de oorzaak hiervan snel kan vinden, zodat jij weer zorgeloos van jouw diensten gebruik kan maken! Hou je me op de hoogte nadat de monteur langs is geweest?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.