Skip to main content
Beantwoord

Geen internet (ODF LOS knippert rood, PON uit) - Woerden

  • 23 november 2023
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

Afgelopen 1,5 maand al 4x een monteur op bezoek gehad waarbij dan eindelijk het internet was gerealiseerd met de juiste snelheid. Een week (vanaf gister) ineens geen internet meer met een ODF die LOS rood knippert en de PON lamp die uit is. 

Snap niet hoe dit ineens uit het niets kan gebeuren. Lokaal is alles nog zo recent gecheckt dat het wel een storing moet zijn in bijvoorbeeld de wijkkast. Tot op heden is er nog geen storing in Woerden bekend. Ben momenteel in afwachting van een link om een afspraak te plannen met een monteur…. 

Ervaringen tot nu toe zijn niet heel positief met zowel Odido dan wel Guidion. Ik heb gewoon snel weer internet nodig. 

Beste antwoord door Waqqas

@Bartpels 

Staat het klantnummer in je community profiel? Dan kan een moderator direct meekijken en hoeft er niet naar je gegevens gevraagd te worden.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • 23 november 2023

Hallo @Bartpels 

Mocht je in de tussentijd gebruik willen maken van een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet dan hoor ik dat graag, deze kan je gebruiken met een simkaart van Ben of Odido


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 november 2023
Waqqas schreef:

Hallo @Bartpels 

Mocht je in de tussentijd gebruik willen maken van een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet dan hoor ik dat graag, deze kan je gebruiken met een simkaart van Ben of Odido

De voucher heb ik ontvangen, dank daarvoor. Mobile roaming is echter niet geweldig, helemaal als gamer. Graag ontvang ik zsm een afspraak om een monteur te plannen en/of hoor ik wat het probleem precies is. Lijkt mij dat het in de wijkkast moet liggen, dus hoop niet dat er volgende week een monteur langs komt en die binnen 5 min buiten staat omdat hij niks kan. Dit lees ik namelijk veel terug.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20995 reacties
  • Antwoord
  • 23 november 2023

@Bartpels 

Staat het klantnummer in je community profiel? Dan kan een moderator direct meekijken en hoeft er niet naar je gegevens gevraagd te worden.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 november 2023

Ja als het goed is moet die kloppen en staat die vermeld. Heb het klantnummer over genomen vanuit de factuur


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen