Skip to main content

Modem elke dag opnieuw opstarten

  • 30 oktober 2023
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste,
Elke dag valt het internet minimaal 1 keer overdag weg. Het begint dat de wifi van de wifi extender (WAP-6807) wegvalt en dan ook niet meer zichtbaar is in MProMesh app. Vervolgens valt bedraad internet ook weg. Na opnieuw opstarten van de modem hersteld alles zich en blijft het vaak doen. Tot de volgende dag. Soms ook meerdere keren achter elkaar. 

Hoe is dit op te lossen?

Uitgelichte reactie

31 oktober 2023

Hi @trhandy, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ga er vanuit dat de WAP de boosdoener is. Deze werkt namelijk niet goed samen met de T-54. Ik heb je direct ons nieuwe wifipunt opgestuurd, de WX5600. Deze werkt perfect met de T-54. Kan je ons een terugkoppeling geven als je het nieuwe wifipunt geïnstalleerd hebt? Alvast bedankt.

5 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7952 reacties
  • 30 oktober 2023

Goedemiddag @trhandy  wat vervelend! Welk modem heb je?

Zorg er voor dat je community profiel is ingevuld (klantnummer, geboortedatum)  mag ook mobiel klantnummer zijn. Dan kunnen de moderators snel met je meekijken.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 oktober 2023

Dank voor snelle reactie. Zyxel T-54 is onze modem.


Forum|alt.badge.img
  • Odido Superuser
  • 616 reacties
  • 30 oktober 2023

@trhandy Even voor de zekerheid: wat is de uptime die je ziet nadat het probleem optrad (eerste scherm na het inloggen op de router)?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13751 reacties
  • 31 oktober 2023

Hi @trhandy, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ga er vanuit dat de WAP de boosdoener is. Deze werkt namelijk niet goed samen met de T-54. Ik heb je direct ons nieuwe wifipunt opgestuurd, de WX5600. Deze werkt perfect met de T-54. Kan je ons een terugkoppeling geven als je het nieuwe wifipunt geïnstalleerd hebt? Alvast bedankt.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 2 november 2023

Hoi allen,
Dank voor de snelle (re)actie.
Ik heb zojuist nieuw wifipunt ontvangen en geinstalleerd. Ik ga het even twee weken proberen en laat dan weten of het stabiel is. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen