Skip to main content
Beantwoord

Geen service op nieuwe simkaart

  • 17 juni 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

  • is net lid geworden

Ik heb vandaag mijn nieuwe Odido nummer gekocht en heb hem thuis ook meteen in mn nieuwe telefoon gedaan. Daarna had ik mn pin code ingevoerd en had ik nog steeds geen service. Ik probeerde mn sim te “activeren” in de app maar om dat te doen moet ik eerst een account aanmaken en linken met mn telefoon nummer. Dit kan ik niet doen omdat ik geen service heb, dus nu zit ik vast in een cirkel en die AI bot is ook niet zo hulpvol

Beste antwoord door eric

Bel dan morgen even gratis naar de klantenservice op 0800-0092 

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9336 reacties
  • Antwoord
  • 17 juni 2025

Bel dan morgen even gratis naar de klantenservice op 0800-0092 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen