Skip to main content
Beantwoord

Overzicht facturen, mobiele nummers

Hallo,

Ik zie op mijn odido alleen maar de facturen van Unlimted start, niet die ven het extra sim-kaart die ik bij gekocht heeft ? Maandelijks krijg ik in mijn mailbox de factueren van tv + internet, niet van unlimted start en ook niet van het Hello abbonenment ? Nergens kan ik iets vinden van Het Hello abbo, hopelijk weet iemand waar dit fout gaat.

Grtz Peter

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Hoi ​@Kloosesse, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie dat de gegevens netjes overeenkomen bij elkaar. Ook zie ik dat voor je account alles goed staat ingesteld. Zowel je mobiele abonnement als je Internet + TV abonnement staan in je account. Klopt dat? Als ik inlog via een webbrowser, zie ik beide abonnementen terug. 

Maak je toevallig gebruik van de app? Verwijder 'm en downloaden 'm opnieuw. Deze beschikt dan meteen over de nieuwste software. Kun je dan ook gelijk checken of je toestel een software-update nodig heeft? Het is van belang dat je toestel is voorzien van de nieuwste update, zodat de app optimaal kan werken. 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

9 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Peter, superleuk om te lezen dat je voor ons hebt gekozen voor zowel je mobiele abonnement als Internet + TV! Je wil natuurlijk het overzicht hebben voor je mobiele abonnementen en daar help ik je graag bij. Staan beide mobiele abonnementen op exact dezelfde naam en gegevens? Dan kan je ze in Mijn Odido in 1 abonnement koppelen. Heb je dit al gedaan? Zet je je volledige naam, 06-nummers, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Vergeet hier niet om de wijzigingen op te slaan onderaan de pagina. Dan kijk ik graag mee naar wat er precies aan de hand is en dan heb je binnen no time weer alle facturen waar je ze wil hebben! ðŸ˜„

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 juni 2025
Marciano van Odido schreef:

Hoi Peter, superleuk om te lezen dat je voor ons hebt gekozen voor zowel je mobiele abonnement als Internet + TV! Je wil natuurlijk het overzicht hebben voor je mobiele abonnementen en daar help ik je graag bij. Staan beide mobiele abonnementen op exact dezelfde naam en gegevens? Dan kan je ze in Mijn Odido in 1 abonnement koppelen. Heb je dit al gedaan? Zet je je volledige naam, 06-nummers, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel? Vergeet hier niet om de wijzigingen op te slaan onderaan de pagina. Dan kijk ik graag mee naar wat er precies aan de hand is en dan heb je binnen no time weer alle facturen waar je ze wil hebben! ðŸ˜„

Hoi, bedankt voor je bericht. Nee ze staan niet allebei op dezelfde naam, dit kon toen ergens niet was iets met foute aanvraag van een nieuw abbonement. Maar goed dat maakt mij niet zoveel uit, daar zijn we aan gewend dat we helaas iets meer moeten betallen. Wel staan beide abonnementen op het zelfde mailadres. Dus waarschijnlijk gaat daar iets fout. Maar goed even resume, internet facturen wordn keurig maandelijks door gemaild. Unlimited start abbonement, kan ik zien in Mijn Odido maar krijg daar geen facturen in de mail. Hello abbonement zie ik niet in Mijn Odido en krijg ik ook geen facturen in de mail. Ze schrijven wel alles af, maar als dat niet het geval was hadden ze al aan de bel gehangen, Hahaha.

Grtz Peter

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Kloosesse, ah dat verklaart een hoop! Om beide abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboorterdatum overeen te komen bij elkaar. Wil je dat we het voor je aanpassen, zodat je de abonnementen overzichtelijk in 1 account hebt? Je kunt de factuurinstellingen ook heel gemakkelijk aanpassen in je Mijn Odido account. Daar kan je instellen dat je de factuur ook per mail wilt ontvangen (met of zonder btw-specificatie). 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij of Marciano een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kunnen we daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 juni 2025
Kloosesse schreef:
Marciano van Odido schreef:

Hoi, bedankt voor je bericht. Nee ze staan niet allebei op dezelfde naam, dit kon toen ergens niet was iets met foute aanvraag van een nieuw abbonement. Maar goed dat maakt mij niet zoveel uit, daar zijn we aan gewend dat we helaas iets meer moeten betallen. Wel staan beide abonnementen op het zelfde mailadres. Dus waarschijnlijk gaat daar iets fout. Maar goed even resume, internet facturen wordn keurig maandelijks door gemaild. Unlimited start abbonement, kan ik zien in Mijn Odido maar krijg daar geen facturen in de mail. Hello abbonement zie ik niet in Mijn Odido en krijg ik ook geen facturen in de mail. Ze schrijven wel alles af, maar als dat niet het geval was hadden ze al aan de bel gehangen, Hahaha.

Grtz Peter

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@Kloosesse, ah dat verklaart een hoop! Om beide abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboorterdatum overeen te komen bij elkaar. Wil je dat we het voor je aanpassen, zodat je de abonnementen overzichtelijk in 1 account hebt? Je kunt de factuurinstellingen ook heel gemakkelijk aanpassen in je Mijn Odido account. Daar kan je instellen dat je de factuur ook per mail wilt ontvangen (met of zonder btw-specificatie). 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij of Marciano een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kunnen we daarna gelijk met je meekijken! 

Hoi, Bedankt voor de info, ja ik wil graag dat dit aangepast wordt zodat het in 1 account zichtbaar is. facuurinstllingen heb ik aangepast, nooit begrepen waarom een sms en een mail kreeg voor mijn factuur, maar nu blijkt mail was Odido thuis, sms was Odido mobiel. HAhaha nooit te oud om te leren. Gegevens heb ik vermeldin mijn profiel.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 4 juni 2025

Hoi, Bedankt voor de info, ja ik wil graag dat dit aangepast wordt zodat het in 1 account zichtbaar is. facuurinstllingen heb ik aangepast, nooit begrepen waarom een sms en een mail kreeg voor mijn factuur, maar nu blijkt mail was Odido thuis, sms was Odido mobiel. HAhaha nooit te oud om te leren. Gegevens heb ik vermeldin mijn profiel.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 4124 reacties
  • Antwoord
  • 5 juni 2025

Hoi ​@Kloosesse, dank voor het invullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken bij je abonnementen en ik zie dat de gegevens netjes overeenkomen bij elkaar. Ook zie ik dat voor je account alles goed staat ingesteld. Zowel je mobiele abonnement als je Internet + TV abonnement staan in je account. Klopt dat? Als ik inlog via een webbrowser, zie ik beide abonnementen terug. 

Maak je toevallig gebruik van de app? Verwijder 'm en downloaden 'm opnieuw. Deze beschikt dan meteen over de nieuwste software. Kun je dan ook gelijk checken of je toestel een software-update nodig heeft? Het is van belang dat je toestel is voorzien van de nieuwste update, zodat de app optimaal kan werken. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 juni 2025

Hoi Pharwin, wat jij omschrijft klopt helemaal, maar dat was voor dat ik jullie contacten ook al zo. Zoals ik eerder al omschreef, heb ik nog een abonnement namelijk een Hello die staat op naam van mijn vriendin, naam: S.Esseboom mob nr: 06-XXX mailadres: XXX en die wil ik graag zien. Maar nergens in mijn account kan ik die zien, het probleem zit waarschijnlijk in onze gezamelijke mailadres. Want als je een odidio account wil aanvragen krijg je op je mailadres een code, maar mijn mailadres is al bekend dus dat werkt niet. Lang verhaal kort, de gevens van mijn vriendin moeten veranderen in mijn gegevens, maar daar wringt de schoen dat kon toen ook niet alleen als je opzeg, en een nieuw abo afsluit. Te gek voor woorden, ook kan ik nergens haar mailadres veranderen omdat ik nergens op haar account kan komen. Nooit een probleem geweest maar er komen waarschijnlijk wat facturen met bellen buiten bundel die wij moet declaren, maar dan moet ik wel een factuur kunnen overhandigen. Dus zijn er 2 optie's 1: naam verandeen 2 mailadres veranderen.

Ik hoor graag van jullie.

Grtz Peter

[Persoonlijke gegevens verwijderd door moderator. Zet deze nooit in een reactie. Alleen in je profiel]

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Peter, bedankt voor de terugkoppeling. Helemaal duidelijk! Ik heb wel meteen de gegevens van je vriendin verwijderd. Deze stonden namelijk openbaar. Zet deze altijd in je profiel, zodat alleen moderators dit kunnen zien.

Ik heb meteen meegekeken naar het abonnement van je vriendin en ik geef je graag meer duidelijkheid over de mogelijke opties om dit abonnement in te zien. Beide abonnementen staan op 2 verschillende namen en geboortedatums.

Optie 1. Wil je het abonnement van je vriendin koppelen in jouw Mijn Odido-account? Dan moet er contractovername plaatsvinden. Je kan het abonnement van je vriendin dan op jouw naam zetten. Op deze pagina lees je er alles over en kan je het ook - met de juiste documenten - direct aanvragen. Dus geen zorgen, je hoeft het abonnement niet op te zeggen en een geheel nieuwe te bestellen. Heeft een collega dit in het verleden gezegd? Excuses voor deze informatie. Dit klopte niet. Een contractovername is dan de makkelijkste manier.

Optie 2. Het abonnement van je vriendin blijft op haar naam staan. Via Mijn Odido registreren dient er dan een 2e Mijn Odido-account aangemaakt te worden met een ander e-mailadres.

Laat je het me weten waar jullie voor kiezen? En kiezen jullie voor contractovername, laat je het me dan weten of het is gelukt? Ik blijf graag op de hoogte tot alles rond is! ðŸ˜Š

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 6 juni 2025

Hallo Marciano, Bedankt voor het verwijderen van haar gegegevns, ik had geen idee dat dat openbaar ging. Ik heb maar een 2de mijn odido account aangemaakt.Dat is sneller dan al die aandere papieren aanleveren.

Nogmaals bedankt voor de hulp, probleem opgelost.

Grtz Peter.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen