Hoi,
Ik heb geen toegang meer tot mijn Odido-account met tweestapsverificatie. Ik ben mijn authenticator-app kwijt en kan niet meer inloggen. Hoe kan ik dit wijzigen naar sms?
Hoi,
Ik heb geen toegang meer tot mijn Odido-account met tweestapsverificatie. Ik ben mijn authenticator-app kwijt en kan niet meer inloggen. Hoe kan ik dit wijzigen naar sms?
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Goedemorgen
1) Je kan inloggen op Mijn Odido via iDIN-controle (alleen voor een particulier mobiel of ITV abonnement. Niet voor Prepaid).
Daarmee kan je eenmalig inloggen via je bankgegevens. Als bankrekening en het Odido abonnement op dezelfde naam staan, kan je alsnog inloggen.
Zo werkt inloggen via iDIN: je voert je gebruikersnaam + wachtwoord in. In het scherm waar de verificatiecode ingevuld moet worden staat onderaan een knop:
Via die knop kan je via iDIN-controle inloggen.
Tip: eenmaal ingelogd kan je meteen je 2FA instellingen aanpassen, zodat de verificatiecode voortaan op een ander nummer binnenkomt (of een authenticatie-app natuurlijk).
2) Je kan ook naar een Odido Shop gaan, daar kan op vertoon van legitimatie 2FA worden aangepast. Neem gerust een kijkje op onze website voor de dichtsbijzijnde winkel bij jou in de buurt.
Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. De community is er voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.